اخبار

مسئول پیگیری و راه‌اندازی دانشکده ادبیات و زبان‌های دانشگاه لرستان منصوب شد

۱۴۰۲/۱۱/۰۶

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر قاسم صحرایی را به‌عنوان «مسئول پیگیری و راه‌اندازی دانشکده ادبیات و زبان‌های» این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر قاسم صحرایی، در حال حاضر، استاد گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان است.

در متن حکم انتصاب رئیس دانشگاه لرستان (دکتر نظری)، خطاب به دکتر صحرایی، آمده است: «نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تخصص و تجارب ارزنده حضرتعالی به موجب این حکم، به عنوان مسئول پیگیری و راه‌اندازی دانشکده ادبیات و زبان‌های دانشگاه لرستان منصوب می‌شوید.

انتظار چنان است که در انجام وظایف و امور محوله با بهره‌‌گیری از دیدگاه‌های اندیشه‌ورزان خوش‌فکر و انقلابی و براساس اسناد بالادستی، به‌ویژه رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی)، سند دانشگاه اسلامی و سند نقشه جامع علمی کشور و راهبردهای اساسی دولت انقلابی و مردمی، با همکاری و هماهنگی با سایر ارکان دانشگاه، کوشا و موفق باشید.

از خداوند منان، توفیق روزافزون خدمت‌گزاری همگان را برای تحقق آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی) و رسیدن به تمدن نوین اسلامی، خواستارم».


۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۷
۱۷۳۲ بازدید