اخبار

مسئول نهاد رهبری دانشگاه لرستان: سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی از ارکان مهم دانشگاه هستند

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، در نشست با سرپرستان خوابگاه‌ها (سراهای) دانشجویی دختر این دانشگاه، گفت: « به‌طور حتم، آسیب‌ها و مسائل فرهنگی، بدون همکاری همه ارکان، بخش‌ها و اجزای دانشگاه، قابل حل نیست و یکی از ارکان مهم دانشگاه لرستان، سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی هستند».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، در این نشست که صبح روز چهارشنبه، 27 دی ماه به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد: « تقویت همراهی و همکاری درون سازمانی، به‌عنوان اصلی‌ترین عنصر در تسهیل امور دانشگاه لرستان، یکی از ضرورت‌هاست که نباید نسبت به آن، کم‌توجهی یا بی‌توجهی کرد».

دکتر مؤیدی، توضیح داد: « در راستای تداوم نشست‌ها و دیدارهایی که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، با همکاران این دانشگاه در حوزه‌های مختلف کاری برگزار می‌کند، امروز، توفیق داشتیم در خدمت سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه دانشگاه لرستان باشیم و ان‌شاءالله این برنامه را برای خوابگاه‌های پسران و سایر بخش‌های دانشگاه نیز اجرا می‌کنیم».

وی، اظهار داشت: « در این نشست گفت‌وگومحور که برای اطلاع از مشکلات و موانع پیشروی حوزه کاری سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی و هم‌اندیشی و چاره‌اندیشی مسائل، برگزار شد سرپرستان خوابگاه‌ها، نقطه‌نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود را بیان کردند و همکاران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز درخواست‌ها و توقعات خویش را مطرح نمودند».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، تصریح کرد: «امیدواریم، ان‌شاءالله، این نشست در مسیر تقویت تعاون، همراهی و همکاری برای ایجاد شرایط بهتر رفاهی دانشجویان عزیز، مؤثر باشد».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۹
۱۳۶۷ بازدید