اخبار

تقدیر از مدیران هسته‌های گزینش دانشگاه‌ها با حضور معاون وزیر علوم به مناسبت سالروز تشکیل گزینش

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

در نشست مدیران هسته‌های گزینش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که به مناسبت گرامیداشت سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش، با حضور دکتر علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و دبیر هیئت مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم در این وزارتخانه برگزار شد از مدیران هسته‌های گزینش دانشگاه‌ها و مراکز اموزش عالی کشوز از جمله بهروز دریکوند، مدیر هسته گزینش دانشگاه لرستان و دبیر شورای استانی هم‌اندیشی مدیران گزینش دستگاه‌های اجرایی استان لرستان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست هم‌اندیشی و گفتگومحور که 16 دی‌ماه (سالروز تشکیل گزینش) در سالن جلسات شهدای علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد دکتر علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و دبیر هیئت مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم در سخنانی بر این نکته تصریح کرد که جایگاه گزینش در دولت سیزدهم دارای اهمیت فراوان است و به همین علت به رؤسای دانشگاه‌های کشور تأکید شده است به این مقوله، توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

دکتر خطیبی خطاب به مدیران هسته‌های گزینش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور (تابعه وزارت علوم) تصریح کرد در امر گزینش، نباید رفتارهای سلیقه‌ای و شخصی وجود داشته باشد بلکه ملاک، قانون، حق نظام و حق مردم اهمیت دارد و معیار، پذیرش اصلح است.

وی درباره این موضوع سخن گفت که در هر آزمون استخدام یا جذب، قبل از آنکه مراحل اداری پذیرش فرد به جریان بیفتد مسئول هسته گزینش در مراحل مصاحبه باید حضور داشته باشد و نظراتش را بیان کند.

در این نشست، تعدادی از مدیران هسته های گزینش کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور (تابعه وزارت علوم) دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود برای ارتقای هرچه بهتر امورات گزینش دانشگاه‌ها را بیان کردند.

در این نشست، دکتر ظروفی مدیر کل هیئت مرکزی گزینش وزارت علوم، دکتر زاهدی نماینده هیئت عالی گزینش، دکتر فامیل کریمی رئیس مرکز حراست وزارت علوم، گودرزی مشاور معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم حضور داشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۰
۸۵۳ بازدید