اخبار

بانوان دانشکده شیمی دانشگاه لرستان به مناسبت هفته زن، تجلیل شدند

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

به مناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر، بانوان دانشکده شیمی دانشگاه لرستان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز یکشنبه، 17 دی‌ماه، با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر محسن رشیدی، مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان، دکتر میثاق حیدری، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور زنان و خانواده، دکتر عابدین زبردستی، رئیس دانشکده شیمی و مجید طاووسی، مدیر امور عمومی دانشکده شیمی از بانوان شاغل دانشکده شیمی دانشگاه لرستان تجلیل شد.

توجه به آمارهای دقیق برای ارتقای سیستم بودجه‌ریزی

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این برنامه در سخنانی، ضمن گرامیداشت هفته زن و تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی کرمان، گفت: «برای رفع مشکلات مالی دانشگاه و دانشکده‌های این دانشگاه بایستی سیستم بودجه‌ریزی برپایه آمارها و اعداد و ارقام دقیق نیازها، ارتقاء یابد».

دکتر نظری تشریح کرد: «آمارها هم نباید متفاوت با همدیگر باشند؛ بلکه نظام آماری دانشگاه و دانشکده‌ها باید دقیق باشند تا بودجه‌ریزی و پیگیری امورات بودجه براساس آمارهای دقیق باشد».

وی بیان کرد: «رؤسای دانشکده‌ها بایستی به موضوع آمارهای دقیق در همه ابعاد کاری دانشکده‌ها، اهتمام ویژه داشته باشند».

رئیس دانشگاه لرستان از اعضای هیئت علمی دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان خواست باتوجه به تخصص‌های خود، راهکارهای کاهش نظام مسائل دانشگاه را ارائه کنند و در زمینه رفع مشکلات، کمک‌های علمی بیشتری به تیم مدیریتی دانشگاه ارائه بدهند.

بانوان در گفتمان انقلاب اسلامی، تصمیم‌ساز هستند

مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور زنان و خانواده در این برنامه در سخنانی، ضمن گرامیداشت هفته زن و تسلیت حادثه تروریستی کرمان، گفت: «در گفتمان انقلاب اسلامی، بانوان، تصمیم‌ساز هستند و زینت‌المجالس نیستند».

دکتر میثاق حیدری تشریح کرد: «مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان، نکات خیلی محوری و مهمی را درباره جایگاه بانوان فرمودند و اینکه مسئولیت‌های خطیری برعهده یک بانو به عنوان محور زندگی و حتی به عنوان یک انسانی که نقش مهم انسان‌سازی دارد قرار دارد و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت‌دادن اسلام، گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای امامین انقلاب به مقام و جایگاه زن است».

دکتر حیدری افزود: «رویکرد کاری دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه لرستان این بوده است که تلاش بانوان دانشگاه لرستان، بیشتر دیده شود و البته اگر کوتاهی از طرف دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه لرستان صورت گرفته است بنده عذرخواهی می‌کنم».

در این برنامه، دکتر عابدین زبردستی، رئیس دانشکده شیمی دانشگاه لرستان نیز در سخنان کوتاهی، فرارسیدن هفته زن را به بانوان شاغل دانشکده شیمی دانشگاه لرستان تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای والامقام حادثه تروریستی کرمان را گرامی داشت.

دکتر زبردستی، گزارشی کلی از وضعیت فعلی دانشکده شیمی دانشگاه لرستان و فعالیت‌های کاری بانوان این دانشکده ارائه کرد.

گفتنی است در این برنامه، بانوان دانشکده شیمی دانشگاه لرستان هر کدام دیدگاه‌ها و توقعات کاری خود را مطرح نمودند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۶
۱۰۶۹ بازدید