اخبار

رئیس دانشگاه لرستان و هیئت همراه از خوابگاه دانشجویان بین‌الملل بازدید کردند

۱۴۰۲/۱۰/۱۵

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی این دانشگاه و هیئت همراه، از خوابگاه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه لرستان، ویژه پسران، بازدید و با دانشجویان گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان در این بازدید که شامگاه جمعه، 15 دی‌ماه سال جاری انجام شد و نزدیک به سه ساعت طول کشید دکتر منوچهر نصری، از گروه همکاری‌های علمی‌ بین‌المللی دانشگاه لرستان، مهندس شاکرمی، مدیر امور عمرانی دانشگاه لرستان،رضا زارعی، مسئول کمیته خوابگاه‌های شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان و تعدادی از سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه حضور داشتند.

دانشجویان بین‌الملل (غیرایرانی) دانشگاه لرستان برخی مهم‌ترین مشکلات و مطالبات صنفی خود درباره امور دانش‌آموختگان، تغذیه، ایاب و ذهاب و ... بیان کردند.

در این بازدید گفت‌وگومحور، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان وجود دانشجویان بین‌الملل (غیرایرانی) برای دانشگاه لرستان را یک فرصت برای تبادلات علمی و فرهنگی و اجتماعی بین دانشگاه لرستان با سایر کشورها به‌ویژه کشورهای اسلامی دانست.

رئیس دانشگاه لرستان از برگزاری این‌گونه نشست‌ها با رویکرد گفت‌وگومحوری استقبال کرد و توضیح داد که ارتباط مستقیم و بدون واسطه تیم مدیریتی دانشگاه لرستان با دانشجویان ایرانی و غیرایرانی (همه دانشجویان)، از جمله اولویت‌‌های کاری است که اجرا شده است و در آینده نیز تداوم دارد.

متناسب با پرسش‌های صنفی دانشجویان بین‌الملل (غیرایرانی) دانشگاه لرستان، مدیران حاضر در نشست از جمله دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان به پرسش‌ها پاسخ دادند.

در این بازدید و گفت‌وگو، رضا زارعی، از شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، گزارشی از وضعیت خوابگاه دانشجویان پسر بین‌الملل (غیرایرانی) دانشگاه لرستان ارائه کرد.

نشست گفت‌وگومحور مربوط به این بازدید در نمازخانه خوابگاه دانشجویان پسر بین‌الملل (غیرایرانی) دانشگاه لرستان تشکیل شد.

همچنین، دکتر منوچهری نصری، از گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان گزارشی از وضعیت کلی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه لرستان ارائه کرد.

در حال حاضر تعداد 263 نفر دانشجوی غیرایرانی (بین‌الملل) در دانشگاه لرستان مشغول به تحصیل هستند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۱
۷۸۴ بازدید