اخبار

پیام مدیر هسته گزینش دانشگاه لرستان و دبیر شورای استانی هم‌اندیشی مدیران گزینش به‌مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل گزینش

۱۴۰۲/۱۰/۱۵

بهروز دریکوند، مدیر هسته گزینش دانشگاه لرستان و دبیر شورای هم‌اندیشی مدیران هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان لرستان، در پیامی، فرارسیدن 15 دی‌ماه، سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد گزینش را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نهاد مقدس گزینش از جمله برکات و یادگار ارزنده و به یاد ماندنی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) است که در ۱۵ دی‌ماه سال ۱۳۶۱ بنا بر فرمان معظم له فعالیت خود را آغاز کرد.

بی‌شک یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین ارکان یک سازمان گزینش است.

در این راستا با در نظر گرفتن رضای خداوند متعال قدم برمی‌داریم و همه چیز را در نگاه عدالت‌محورانه می‌سنجیم. اخلاق‌مداری و رضایت الهی سرلوحه کار ماست.

گزینش یکی از مهم‌ترین پایه‌های حفظ و اصالت اداری است. سرعت و دقت و رأفت، برنامه این هسته است.

در گزینش افراد هرگز دچار حب و بغض شخصی نمی‌شویم و افراد بر اساس توانمندی، اخلاق و پایبندی به مبانی دین اسلام سنجش و گزینش می‌شوند.

اینجانب ضمن تبریک پانزدهم دی‌ماه سالروز تشکیل نهاد گزینش خدمت همه همکاران (اساتید گرانقدر و یاوران علمی ارجمند) و گزینش‌گران محترم پرتلاش هسته گزینش دانشگاه لرستان، از درگاه احدیت توفیق خدمت خالصانه و پاسداری و صیانت از مصالح نظام را خواستارم و به روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (رضوان‌الله تعالی علیه)، تحیت و سلام دارم و طول عمر با خیر و برکت برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همه خدمت‌گزاران به اسلام و انقلاب را از خداوند منان خواستارم.


۱۴۰۲/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۶
۱۰۷۱ بازدید