اخبار

رئیس دانشگاه لرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند

۱۴۰۲/۱۰/۱۴

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، با صدور پیام مشترکی، جنایت تروریستی، صهیونیستی کرمان و شهادت جمعی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: «این جنایت هولناک بار دیگر نشان داد تنها راه مقابله با این سگ هارشده از سکوت دولت‌های به ظاهر اسلامی، شلاق رام‌کننده مجاهدان اسلامی از حماس گرفته تا حزب‌الله و مدافعان حرم و از شهید سلیمانی گرفته تا شهید عماد مغنیه و شهید صالح العاروری‌هاست».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُمۡ ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَىٰ نَصۡرِهِمۡ لَقَدِيرٌ

بار دیگر دست دژخیمان صهیونیست از آستین کثیف ظلم خارج شد و جنایتی دیگر را در سالروز شهادت سید الشهدای مقاومت و کابوس اهریمنان عالم، شهید حاج قاسم سلیمانی رقم زد.

بزدلان روبه زوالی که در کارزار جهاد رو در رو در مقابل مجاهدان فی سبیل الله به زانو درآمده‌اند، انتقام شکست‌های پی در پی خود را از زنان و کودکان و خانواده‌های بیگناه می‌گیرند و خوی حیوانیت و سبعیت خود را تنها با دریدن مردم بی‌گناه تشفی می‌دهند تا باز بر همگان اثبات شود مرد میدان نبرد نیستند.

این جنایت هولناک بار دیگر نشان داد تنها راه مقابله با این سگ هارشده از سکوت دولت‌های به ظاهر اسلامی، شلاق رام‌کننده مجاهدان اسلامی از حماس گرفته تا حزب‌الله و مدافعان حرم و از شهید سلیمانی گرفته تا شهید عماد مغنیه و شهید صالح العاروری‌هاست.

دشمن صهیونیستی بداند معرکه و میدان نبرد یک پیروز دارد و آن منتقمین اطفال و کودکان شهیدی است که امروز ناله مظلومیت‌شان در قتلگاه غزه و کرمان و عراق، حتی جهان کر و کور شده در برابر ظلم ظالمان صهیونیستی نیز شنیده و دیده.

مجموعه دانشگاهیان دانشگاه لرستان این مصیبت جانکاه را به ساحت قدسی امام زمان عجل‌الله و بر نائب برحق ایشان، ولی دوران، مقام معظم رهبری حفظه‌الله و امت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای خیل شهدای زائر مضجع نورانی حاج قاسم سلیمانی عزیز، روح و ریحان و رحمت واسعه الهی را مسئلت می‌نماییم.

والسلام علی عبادالله الصالحین


۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۷
۲۷۵ بازدید