اخبار

هدف اصلی دشمن ایجاد ناامیدی در مردم است

۱۴۰۲/۱۰/۱۱

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسین راجی، مدرس حوزه و دانشگاه در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه لرستان گفت: «هدف اصلی دشمن، ایجاد ناامیدی و یأس در مردم به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، راجی در این نشست که روز دوشنبه، 11 دی‌ماه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «دشمن این خط را دنبال می‌کند که جوانان را ناامید کند تا انگیزه و کار و تلاش در کشور متوقف بشود».

مدرس حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: «ما به شدت به آینده نظام جمهوری اسلامی ایران امیدواریم؛ زیرا نصرت الهی همواره یاریگر جبهه حق است و جمهوری اسلامی ایران، جبهه حق است».

حجت‌الاسلام و المسلمین راجی، بیان کرد: «خداوند همیشه جبهه حق را یاری کرده است».

وی تصریح کرد: «مبنای پیروزی توکل به خداست؛ دیدید که به یاری خداوند انقلاب اسلامی پیروز شد و ابرقدرت ها نتوانستند مانع حرکت انقلاب بشوند زیرا خداوند یاریگر جبهه حق است».

مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: «پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز تاکنون، جمهوری اسلامی ایران توانسته است در عرصه‌های مختلف رویارویی با دشمنان، پیروز شود؛ زیرا خداوند یاریگر جبهه حق است».

حجت‌الاسلام و المسلمین راجی، تصریح کرد: «ایمان، توحید و خداباوری را بایستی تقویت کرد و رفتارها براساس اعتقادات دینی باشند؛ رکن اساسی جمهوری اسلامی ایران، دین و خداباوری است».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۹
۶۶۵ بازدید