اخبار

پیام رئیس دانشگاه لرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان به‌مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی

۱۴۰۲/۱۰/۰۸

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، با صدور پیام مشترکی، فرارسیدن سالروز یوم‌الله حماسه 9 دی (روز بصیرت و میثاق اُمت با ولایت) را گرامی داشتند و از همگان به‌ویژه جامعه دانشگاهی دعوت کردند در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی، حضور باشکوه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان در بخشی از این پیام آمده است: «اکنون در سالگرد این حماسه‌ی تاریخ‌ساز از همگان به‌ویژه جامعه دانشگاهی دعوت می‌شود در مراسم بزرگداشت ۹ دی در سراسر استانِ لاله‌خیز لرستان با حضور باشکوه خود، برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار پرافتخار بیفزایند».

متن کامل پیام به این شرح است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فی ذلِکَ َلآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ.

یوم‌الله هشتم و نهم دی، سالروز حماسه تاریخ‌ساز ملت بزرگ ایران و لرستان قهرمان و آغاز فصلی ماندگار از حمایت جانانه مردمان فهیم لرستان از حریم ولایت در تاریخ ایرانِ سربلند اسلامی است.

مردمان ولایتمدار لرستان، قهرمانانه در آن برهه حساس تاریخی با پیشگامی، بصیرت حسینی و تفکر عاشورایی، یزیدیان زمان و قانون‌شکنان داخلی و هتاکان به حریم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را در ۸ دی‌ماه و یک روز قبل از خیزش ملت ایران رسوا کردند و بار دیگر به دنیا ثابت نمودند که تمام قد، حافظ جمهوریت و اسلامیت کشور خود هستند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در یوم‌الله ۹ دی با درک شرایط حساس کشور و در بحبوحه هیاهوی ضدانقلاب و بزرگ‌نمایی آن از سوی رسانه‌های خارجی، مسیر راستین حق را تبیین و با حضور خروشان و یکپارچه، قدرت و اقتدار الهی و ملی خود را به نمایش گذارده و نشان دادند که دشمنان نظام و انقلاب با نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود هرگز نخواهند توانست این ملت غیور را از حرکت در مسیر شهدا و امام شهیدان بازدارند‌.

اکنون در سالگرد این حماسه‌ی تاریخ‌ساز از همگان به‌ویژه جامعه دانشگاهی دعوت می‌شود در مراسم بزرگداشت ۹ دی در سراسر استانِ لاله‌خیز لرستان با حضور باشکوه خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار پرافتخار بیفزایند.


۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۹
۲۷۹ بازدید