اخبار

پیام وزیر علوم به مناسبت برگزاری آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی «ره‌نامه» در دانشگاه‌های کشور

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

دکتر محمدعلی زلفی‌‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به مناسبت برگزاری آیین رونمایی از ۴۰ جلد کتاب «رهنامه» پیامی صادر کرد.

متن پیام وزیر علوم به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ

حمد و سپاس بیکران خدای سبحان را که بر بشر نعمت رسالت انبیاء را عطاء فرمود و از آن پس سلاله طیبه ائمه معصومین و حبل متین امامت و عصمت را صراط مستقیم کمال و فلاح قرار داد.

انقلاب اسلامی ایران با کشتی‌بانی معمار بزرگ انقلاب و بیدارگر عصر حاضر، بزرگترین پدیده تحولی و جریان بیداری مسلمانان جهان و منطقه به شمار می‌رود و در بیش از سه دهه زعامت رهبر کبیر و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام عزه) شکوفایی و شایستگی خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده است.

نهادینه‌سازی گفتمان علمی، نهضت نرم‌افزاری، پیشتازی در تولید علم نافع و اقتدارآفرین تنها بخشی از جلوه‌های پر افتخار آن است.

اینجانب ضمن قدردانی و سپاس ویژه از دست اندرکاران ارجمند و انقلابی تولید و انتشار اثر فاخر «ره‌نامه» و تحلیل و پردازش بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمادگی کامل خود و همکارانم را اعلام میدارم تا منظومه فکری رهبر فرزانه انقلاب را که در این مجموعه ذی‌قیمت به رشته تحریر درآمده است در سطوح و عرصه‌های مختلف از جمله سیاست‌گذاری، تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری، تولید محتواهای آموزشی و درسی و مانند آن نصب‌العین خود قرار داده و موجبات بهره‌مندی کامل از آن اثر گرانبها را فراهم آوریم.


۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۲
۱۸۷ بازدید