اخبار

حضور انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان در جشنواره بین‌المللی حرکت و کسب سه افتخار

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

انجمن‌های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با ارسال 17 اثر در جشنواره بین‌المللی حرکت شرکت کردند و در سه حوزه، حائز افتخار شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این دانشگاه تعداد 17 اثر در حوزه‌های رقابتی شامل نشریه، انجمن برتر، انجمن آموزش محور، بخش خلاقانه، بخش ویژه و سفیر حرکت به جشنواره بین‌المللی حرکت ارسال کرد و موفق به کسب سه افتخار در حوزه رقابتی شامل انجمن دامپزشکی در حوزه آموزش محور، انجمن شیمی در حوزه نشریه و انجمن آمار در بخش خلاقانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت شد.

آیین پایانی (اختتامیه) این جشنواره معتبر نظام آموزش عالی کشور در تاریخ 4 دی‌ماه به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران با حضور دکترمحمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم برگزار شد.

دانشگاه لرستان با محوریت اداره انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه (به ریاست خانم رحیم زاده) که زیرنظر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه است در این رویداد حضور فعال داشت و وزیر علوم، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از غرفه دانشگاه لرستان بازدید کردند.

در همین رابطه با دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفتگو کردیم.

دکتر حیاتی به خبرنگار ما گفت: «دانشگاه لرستان یک غرفه در این رویداد مهم داشت و تعداد 17 اثر از دانشگاه به جشنواره مهم بین‌المللی حرکت ارسال شد که به لطف خدا سه اثر از آثار ارسالی دانشگاه لرستان حائز رتبه شدند».

دکتر حیاتی، تشریح کرد: «رئیس اداره انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان خانم رحیم‌زاده است و این اداره زیرنظر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فعالیت می‌کند».

وی اظهار داشت: «به لطف خدا در مدت این دو سال توانستیم تعداد انجمن‌های فعال علمی دانشجویی دانشگاه لرستان را از چند انجمن محدود به تعداد 45 انجمن علمی دانشجویی فعال ارتقاء و افزایش بدهیم؛ درحال حاضر، این 45 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه لرستان در رشته‌های مختلف، فعالیت دارند».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۹
۶۲۱ بازدید