اخبار

ساختمان مرکز آموزش عالی کوهدشت از نعمت گاز بهره مند شد

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت گفت: «با پیگیری های صورت گرفته، حمایت رئیس دانشگاه لرستان و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، ساختمان مرکز آموزش عالی کوهدشت گازرسانی شد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر مرتضی سهرابی چگنی در گفتگو با خبرنگار ما تشریح کرد: «ساختمان مرکز آموزش عالی کوهدشت از نوع استیجاری است و مالکیت آن در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی است که با پیگیری و رایزنی رئیس محترم دانشگاه لرستان جناب آقای دکتر نظری و اینجانب و تعامل خوب جناب آقای دکتر بهاروند، رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان، پروژه این مرکز اجرا شد».

دکتر سهرابی چگنی تشریح کرد: « الان همه بخش های ساختمان مرکز آموزش عالی کوهدشت دارای نعمت گاز است».

دکتر سهرابی چگنی تشریح کرد: «یکی دیگر از موضوعاتی که دنبال آن هستیم اتصال مرکز آموزش عالی کوهدشت به آب شرب شهری است و این پروژه هم با همیاری و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، فرمانداری شهرستان کوهدشت و شرکت آب و فاضلاب کوهدشت در حال اجراست».

وی افزود: «در حال حاضر مرکز آموزش عالی کوهدشت که از مراکز وابسته به دانشگاه لرستان است تعداد 147 نفر دانشجوی دختر دارد؛ این مرکز دارای دو رشته «ریاضیات و کاربردها» و «زبان و ادبیات انگلیسی» در مقطع کارشناسی است».

رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت بیان کرد: «برنامه ما این است که برخی رشته های جدید براساس آمایش شهرستان را اضافه کنیم؛ یعنی رشته هایی که در تناسب با ظرفیت ها و پتانسیل های کوهدشت باشند».

گفتنی است ساختمان استیجاری مرکز آموزش عالی کوهدشت خارج از شهر کوهدشت قرار دارد.


۱۴۰۲/۱۰/۰۳ - ۰۸:۳۲
۴۸۲ بازدید