اخبار

رئیس و معاون دانشجویی دانشگاه لرستان یلدا را در خوابگاه‌های دانشجویی سپری کردند

۱۴۰۲/۰۹/۳۰

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی این دانشگاه، شامگاه پنجشنبه، 30 آذرماه و همزمان با طولانی‌ترین شب سال (شب یلدا)، راهی برخی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان شدند و چند ساعت از یلدا را در کنار دورهمی‌های خودمانی دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها و در گفت‌وگو با آن‌ها سپری کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، بخشی از دانشجویان همچون سال‌های گذشته، یلدا را در خوابگاه‌های دانشجویی یعنی خانه دوم خود بودند و یلدا را با سایر هم‌کلاسی‌ها و دانشجویان هم‌اتاقی سپری کردند.

رئیس دانشگاه لرستان و معاون دانشجویی این دانشگاه در برخی اتاق‌های خوابگاه‌هایی دانشجویی حضور یافتند و یلدا را به دانشجویان تبریک گفتند تا دانشجویان دوری از خانواده را با دورهمی خانواده دوم خود یعنی دانشگاه، جبران کنند و البته مسئولان دانشگاه را نیز در این طولانی‌ترین شب سال در کنار خویش در محیط‌های صمیمی و دانشجویی خوابگاه‌ها ببینند.

دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها در این یلدای ایرانی، با رئیس دانشگاه لرستان و معاون دانشجویی این دانشگاه به گفتگوهای صمیمانه پرداختند که بخشی از آیین کهن یلدا، رونق «نقل و قول» است.

برخی از دانشجویان نیز در این شب یلدایی، ترجیح دادند علاوه بر سخن گفتن از یلدای دانشجویی و اظهار خوشنودی از اینکه رئیس و معاون دانشگاه مهمان سفره گرم و صمیمی و خودمانی آن‌ها هستند، مشکلات صنفی خود را با رئیس و معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در میان بگذارند.

رئیس دانشگاه لرستان و معاون دانشجویی دانشگاه لرستان نیز با شیرینی به مهمانی یلدایی اتاق‌های دانشجویی رفتند تا واسطه و فاصله در ارتباط بین مسئولان دانشگاه لرستان با دانشجویان این دانشگاه، بی‌معنا باشد و همه در کنار هم براساس تقویت همبستگی و وحدت، یلدای نیکو را پاس بدارند.

دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان، یلدا را پاس داشتند که حکایت از سرزنده بودن و نشاط و امید در سطح خوابگاه‌ها دارد.

سفره‌های ساده اما سرشار از صمیمت دانشجویی در اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان پهن شد تا شکر خداوند به خاطر نعمت‌هایش و امید و نشاط دانشجویی در اتاق‌های کوچک با دل‌های بزرگ، تبلور یابد؛ چرا که یلدا، امید به آینده را در چیستی و چرایی خود دارد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۳
۲۷۲۲ بازدید