اخبار

دعوت رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان از اساتید، دانشجویان، نخبگان و سرآمدان علمی استان برای ثبت ایده‌های مسئله‌محور در سامانه شهریاران

۱۴۰۲/۰۹/۲۴

دکتر مسعود صادقی، رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان در پیامی از اساتید دانشگاه، دانشجویان، صاحب‌نظران، فرهیختگان، نخبگان و سرآمدان استان لرستان دعوت کرد برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های جامعه نخبگانی استان لرستان در حل مسائل و چالش‌ها، ایده‌ها و اقدامات خود را در زمینه حل مسائل و مشکلات استان در سامانه شهریاران ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، آدرس سامانه مذکور در پیام‌رسان ایتا:

https://eitaa.com/shahriaranlorestan

متن پیام رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از طرح‌های ستاد مردمی‌سازی دولت که در راستای نقش آفرینی مردم در تصمیم گیری‌ها و مشارکت آنها در اجرایی نمودن ایده‌های خلاق است، طرح ملی شهریاران است.

طرح ملی شهریاران با این تفکر که حل مشکلات کشور بدون حضور و مشارکت مردم و نخبگان عملی نخواهد شد، در صدد شناسایی ایده‌های مردمی و حمایت از این ایده ها جهت اجرایی نمودن آن‌هاست.

در این طرح اگر ایده ای پس از داوری مورد تائید قرار گیرد و همچنین قابلیت اجرایی داشته باشد، علاوه بر تقدیر از آن ایده حمایت‌های لازم نیز انجام می‌شود و در مرحله شتابدهی و اجرایی قرار خواهد گرفت.

بنابراین برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های جامعه نخبگانی استان لرستان در حل مسائل و چالش ها، از همه اساتید دانشگاه، دانشجویان، صاحبنظران، فرهیختگان، نخبگان و سرآمدان استان لرستان دعوت بعمل می‌آید که ایده ها و اقدامات خود را در زمینه حل مسائل و مشکلات استان در سامانه شهریاران ثبت نمایند.

▶️@Shahriaraan_ir


۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۸
۸۳۰ بازدید