اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: علاوه بر نظارت‌های بیرونی توجه به نظارت درونی یعنی تقوا مهم است

۱۴۰۲/۰۹/۱۷

رئیس دانشگاه لرستان در آیین گرامیداشت روز حسابدار گفت: «در همه مسائل به‌ویژه موضوعات و فعالیت‌های مالی علاوه بر تقویت نظارت‌های بیرونی، نظارت درونی یعنی تقوا و دین‌داری فرد، اهمیت فراوان دارد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، از جمله مهمانان سخنران دعوت شده به آیین گرامیداشت روز حسابدار بود که توسط اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان لرستان در آستانه روز دانشجو و همزمان با هفته استانی پژوهش و فناوری، روز پنجشنبه، 16 آذرماه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد.

دکتر علی نظری در سخنرانی‌اش درباره آیه 282 سوره بقره اشاره کرد که طولانی‌ترین آیه قرآن کریم است و محتوای این آیه درباره اهمیت حساب و کتاب و حسابداری است؛ بنابراین از نگاه دینی، ثبت و ضبط رویدادها و توجه به نظام دقیق مالی، اهمیت دارد.

دکتر نظری به این نکته اشاره کرد که خداوند متعال بهترین و دقیق‌ترین حسابرس است؛ خداوند سریع‌الحساب است.

رئیس دانشگاه لرستان در بخشی از گفته‌هایش درباره این موضوع سخن راند که هرچقدر در جامعه معاملات و مناسبات مالی بین افراد ثبت و ضبط دقیق بشود خود به خود از بی‌اخلاقی‌ها و تنش‌های بین افراد هم جلوگیری خواهد شد.

دکتر نظری در سخنانش به موضوع روز دانشجو هم اشاره کرد و توضیح داد نامیدن روز دانشجو به خاطر توجه به مفهوم استکبارستیزی این روز است.

وی فرارسیدن هفته استانی پژوهش و فناوری را هم به حاضران تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد ارتباطات بین دانشگاه لرستان با سازمان‌های اجرایی استان در راستای کاهش نظام مسائل این استان گسترش یابد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۰
۳۷۷ بازدید