اخبار

نشست تخصصی منابع طبیعی و محیط زیست به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

به مناسبت هفته پژوهش و فناروی، نشست تخصصی با دستگاه های اجرایی در حوزه های منابع طبیعی و محیط زیست توسط دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی حقی زاده، رئیس دانشکده منابع طبیعی به خبرنگار ما گفت: «در دانشکده منابع طبیعی دو نشست تخصصی به مناسب هفته پژوهش و فناوری با حضور مسئولان و کارشناسان حوزه های منابع طبیعی و محیط زیست در روز سه‌شنبه، 14 آذرماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد».

دکتر حقی زاده تشریح کرد: «در نشست تخصصی اول (ساعت 9 تا 10:30)، مهندس فتح الهی مدیر آب، خاک و پسماند اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، نظام مسائل و چالش های پیش روی مدیریت پسماند استان لرستان را تشریح کرد و در نشست تخصصی دوم (13 تا 14:30)، مهندس سهرابی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان، نظام مسائل و چالش های پیش روی مدیریت منابع طبیعی استان لرستان را عنوان نمود».

اعضای هیئت علمی، داوران کرسی های علمی و دانشجویان رشته های مختلف دانشکده در این نشست، انواع مشکلات و نظام مسائل حوزه های منابع طبیعی و محیط زیست را به بحث و تبادل با نمایندگان این دو اداره کل قرار دادند و مسئولان و کارشناسان مربوطه با سعه صدر به انتقادات و پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند.

این نشست با استقبال دانشجویان روبه‌رو شد به‌گونه‌ای که همه ظرفیت سالن محل برگزار نشست تکمیل شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۱۵ - ۰۸:۰۷
۲۱۲ بازدید