اخبار

حضور دانشگاهیان دانشگاه لرستان در مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

در راستای گرامیداشت روز دانشجو (16 آذرماه)، با برنامه ریزی ستاد دانشجویی گرامیداشت روز و هفته دانشجو، جمعی از دانشگاهیان دانشگاه لرستان از جمله دانشجویان این دانشگاه با حضور در محل مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، به مقام شامخ شهیدان سرافراز ایران اسلامی، احترام گذاشتند و یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این آیین معنوی، دینی، مذهبی و فرهنگی، روز چهارشنبه، 15 آذرماه با حضور دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، مدیران فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این برنامه، حاضران در نشست یاد و خاطره شهدای 16 آذرماه سال 32 (روز دانشجو) و همه شهیدان به ویژه شهدای دانشجوی کشور را گرامی داشت و با قرائت فاتحه و غبارروبی مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، به مقام والای شهدا احترام گذاشتند.

در بخش دیگری از این برنامه معنوی، تربیتی و فرهنگی، به تعدادی از دانشجویان شرکت کننده، جوایزی به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، اهداء شد.

گفتنی است در سال 1332 سه دانشجو به نام های مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی در راه قیام و مبارزه علیه نظام دیکتاتوری پهلوی و نظام سلطه به سرکردگی آمریکا، توسط مزدوران پهلوی، شهید شدند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۴
۵۲۶ بازدید