اخبار

نشست چرخه فناوری و کارآفرینی را دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار کرد

۱۴۰۲/۰۹/۱۳

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، نشست آشنایی با چرخه فناوری و کارآفرینی با حضور مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان توسط دانشکده منابع طبیعی این دانشگاه، به میزبانی این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی حقی زاده، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان به خبرنگار ما گفت: «به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، نشست آشنایی با چرخه فناوری و کارآفرینی با حضور دکتر جعفری (مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان) و دکتر آزادبخت (مدیر مرکز نوآوری دانشگاه لرستان) روز یکشنبه 12 آذرماه توسط دانشکده منابع طبیعی برگزار شد».

دکتر حقی زاده تشریح کرد: «در این نشست، مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان ضمن معرفی این مرکز، به تشریح ضرورت وجود اتمسفر فنارورانه و کارآفرین در میان جامعه اساتید و دانشجویان اشاره کرد. وی با ذکر مطالب مقدماتی در خصوص کارآفرینی در جامعه امروز، فضای فکری شرکت کنندگان را آماده ارائه مطالب مفید به همراه مصادیق موردی بین المللی جهت آشنایی با اتمسفر فناوری و کارآفرینی با تاکید بر مراکز فعال در دنیا نمود و با توضیحات تفصیلی و ذکر مراکز معروف، به معرفی تعدادی از محصولات و خدمات در حوزه فناوری و کارآفرینی با تاکید بر بخش منابع طبیعی اشاره کرد که در نهایت با پیشنهادها و ارائه راهکارهای کاربردی در خصوص موضوع مطروحه به تکمیل مطالب خود در خصوص جایگاه چرخه فناوری و کارآفرینی در عصر حاضر مطالب مفید و کاربردی را به حضار ارائه کرد».

این نشست با حضور رئیس، معاون، مدیران گروه های آموزشی، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده منابع طبیعی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دانشکده منابع طبیعی برگزار شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۳
۳۶۸ بازدید