اخبار

بازدید انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه لرستان از پروژه در حال ساخت سد مخزنی مخمل‌کوه

۱۴۰۲/۰۹/۱۳

با برنامه‌ریزی انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه لرستان و همیاری گروه عمران دانشگاه لرستان، جمعی از دانشجویان مهندسی عمران این دانشگاه از پروژه عمرانی و زیرساختی سد مخزنی مخمل‌کوه شهرستان خرم‌آباد بازدید علمی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این بازدید که با حضور دانشجویان مهندسی عمران در محل پروژه انجام شد، مهندس رامین نریمانی، سرپرست نظارت مقیم پروژه، به تشریح عملیات اجرایی سد مخزنی مخمل‌کوه و تأسیسات وابسته پرداخت و به پرسش‌های دانشجویان در این خصوص پاسخ داد.

سد مخزنی مخمل‌کوه از جنس سنگریزه‌ای با هسته رسی است و با ارتفاع ۵۳ متر، طول تاج ۶۶۳ متر و حجم مخزن ۳۳ میلیون متر مکعب نقش مهمی در تامین آب شرب و صنعت شهرستان خرم آباد ایفاء خواهد کرد.

با توجه به ماهیت رشته مهندسی عمران بازدید های علمی و میدانی دانشجویان از پروژه های بزرگ عمرانی استان، نقش موثری در درک عمیق تر مبانی و مفاهیم مهندسی عمران دارد.

گفتنی است در این بازدید علمی، تخصصی دکتر احسان مؤمنی، مدیر گروه عمران دانشگاه لرستان و استاد مشاور انجمن علمی دانشجویان مهندسی عمران، دکتر اکبر یاری‌وند و دکتر امیرمحمد امیری از اعضای هیئت علمی گروه عمران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان حضور داشتند.

دبیر انجمن علمی دانشجویان مهندسی عمران دانشگاه لرستان سهیل جمشیدی است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۸
۷۳۳ بازدید