اخبار

جشن دانشجویی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور جمعی از خادمان مسجد جمکران در دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۸/۲۹

جشن دانشجویی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ویژه دانشجویان دختر دانشگاه لرستان با حضور جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان این جشن شامگاه یکشنبه ۲۸ آبان ماه سال جاری با همکاری هیئت رایة العباس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برگزار شد

سخنران این جشن حجت الاسلام و المسلمین قربانی بود که درباره سبک زندگی حضرت زینب (س) سخنرانی کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجید مویدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در این جشن حضور داشت.

از نکات مهم این جشن حضور جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران بود که این خادمان هدایایی معنوی را به دانشجویان دختر شرکت کننده در جشن اهدا کردند.

از بخش‌های متنوع جشن می‌توان به برگزاری مسابقه و نمایش‌های طنز اشاره کرد.

در این جشن مولودی‌خانی اجرا شد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود مرادی روحانی خادم مسجد مقدس جمکران در سخنانی خطاب به دانشجویان با بیان ویژگی های اخلاقی و صبوری حضرت زینب (س) گفت امید است دختران این سرزمین زینب گونه و زینب وار باشند.

وی تصریح کرد نماد آزادی و آزادگی برای دختران سرزمینمان حضرت زینب (س) است و نباید فریب شعارهای ساختگی و جعلی زن زندگی آزادی را خورد؛ از 313 نفر یاران امام زمان (عج) 50نفر زن هستند که این مسئله نقش زنان را در ظهور آقا برجسته می‌کند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۸/۲۹ - ۰۶:۳۲
۳۰۳ بازدید