اخبار

نشست پرسش و پاسخ دانشجویان خوابگاه فاطمیه (س) دانشگاه لرستان با معاون و مدیران دانشجویی این دانشگاه برگزار شد

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دختر ساکن خوابگاه فاطمیه (س) دانشگاه لرستان با دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی این دانشگاه و هیئت همراه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، غروب روز چهارشنبه، 19 مهرماه، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر فضل‌اله میردریکوند، مدیر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان، زارعی (مدیر امور دانشجویی)، کریمی (رئیس اداره تغذیه دانشگاه)، ماسوری (مدیر امور خوابگاه‌ها)، لک (دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان)، نگین شاکرمی (نماینده دانشجویی خوابگاه فاطمیه در شورای صنفی دانشجویان) و دکتر آذر تیموری (از اداره تربیت‌بدنی دانشگاه) راهی خوابگاه فاطمیه دانشگاه لرستان شدند و در نمازخانه این خوابگاه، نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دختر را برگزار کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از دانشجویان دختر خواست انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای خود را در رابطه با موضوعات و مشکلات صنفی دانشجویان دختر ساکن خوابگاه‌ها بیان کنند.

دانشجویان دختر رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه لرستان در این نشست، پرسش‌ها، انتقادات، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را درباره مشکلات مرتبط با خوابگاه‌ها، تربیت‌بدنی، تغذیه، ایاب و ذهاب و ... بیان کردند و معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه که مدیران زیرمجموعه این معاونت بودند به پرسش‌های دانشجویان، پاسخ دادند.

همچنین، دکتر شاهین و هیئت همراه از اتاق‌های خوابگاه‌ها، آشپزخانه‌ها و دیگر بخش‌ها بازدید کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در بین دانشجویان توضیح داد به دانشجویان ساکن هر اتاقی که نسبت به دیگر اتاق‌ها وضعیت نظافت و انضباط بهتری داشته باشد جایزه می‌دهد.

دکتر شاهین از دانشجویان دختر ساکن خوابگاه فاطمیه دانشگاه لرستان خواست در تعامل با شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان که اعضای آن، منتخب دانشجویان هستند مشکلات و مطالبات صنفی را به مدیران حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه منتقل نمایند.

وی، وجود و تقویت فرهنگ مطالبه‌گری سازنده را از ابزارهای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان دانست.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان بر این نکته تصریح کرد که معاونت دانشجویی، انجام بازدیدهای مستمر میدانی از خوابگاه‌ها و برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ با دانشجویان دختر و پسر دانشگاه لرستان است.

گفتنی است در این نشست، دکتر فضل‌اله میردریکوند، مدیر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان نیز در سخنانی اهمیت مباحث مشاوره و سلامت روان و جسم دانشجویان را تبیین کرد و خدمات تخصصی مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان را برای دانشجویان دختر ساکن خوابگاه فاطمیه، تشریح نمود.

هرکدام از مدیران حوزه‌های کاری زیرمجموعه معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان نیز در این نشست پرسش و پاسخ، گزارش مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود را برای دانشجویان دختر، تشریح کردند.

رهام لک، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان و نگین شاکرمی، نماینده خوابگاه فاطمیه در شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه نیز، توضیحات خود را درباره پیگیری‌های شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان برای رفع یا کاهش مشکلات صنفی خوابگاه‌ها، مطرح کردند.

در پایان این برنامه و پس از بازدید اتاق‌ها، هدایایی از طرف معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان به دانشجویان دختر ساکن آن دسته از اتاق‌ها که از نظافت و انضباط بهتری بهره‌مند بودند اهداء شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۵
۹۰۱ بازدید