اخبار

حضور دانشگاهیان دانشگاه لرستان در مزار شهدا و اعلام حمایت قاطع از مقاومت غزه

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، دانشگاهیان دانشگاه لرستان در گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه و احترام به مقام شهیدان سرافراز، حمایت قاطع خود از عملیات بزرگ، پیچیده، بی‌نظیر و ترکیبی رزمندگان مقاومت غزه فلسطین علیه رژیم نامشروع صهیونیستی را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این مراسم، صبح روز یکشنبه، 16 مهرماه سال جاری با برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، برگزار شد و دانشگاهیان دانشگاه لرستان با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، بار دیگر با آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین، تجدید میثاق کردند و حمایت قاطع خود را از عملیات بی‌نظیر توفان الاقصی اعلام نمودند.

عملیات بزرگ، بی‌نظیر و ترکیبی «توفان الاقصی»، تاکنون باعث هلاکت نزدیک به 300 صهیونیست و باعث تحقیر رژیم صهیونیستی شد.

همچنین، این عملیات بزرگ و بی‌نظیر، پیام شکست عادی‌سازی روابط برخی کشورها با اسراییل را به جهانیان مخابره کرد تا گزینه مقاومت، جهاد و ایستادگی، اثرگذارترین و تنهاترین گزینه در برابر اشغالگران صهیونیست، قدرت خود را به جهان، نشان بدهد.

پیروزی مقاومت غزه یک پیروزی بی‌نظیر است

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان در مراسم مذکور در جمع دانشگاهیان دانشگاه لرستان گفت: «پیروزی مقاومت غزه یک پیروزی بی‌نظیر همراه با عزت و اقتدار جبهه مقاومت است».

دکتر حاتمی‌کن‌کبود، افزود: «این پیروزی {عملیات توفان الاقصی} باعث عزت و اقتدار جهان اسلام و سربلندی نیروهای جبهه مقاومت شد».

وی، اظهار داشت: «اجرای عملیات توفان الاقصی را به همه آزادیخواهان جهان تبریک می‌گویم».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان تصریح کرد: «روزگاری ملت مظلوم فلسطین به سخنی با ابزار سنگ در برابر اشغالگران مقاومت و ایستادگی کرد و الان شاهد هستیم که جبهه مقاومت به ابزارهای نوین دست یافته است و پوشالی بودن ابهت قدرت‌های بزرگ جهانی را در میدان نبرد به خوبی نشان داده است».

دکتر حاتمی‌کن‌کبود ادامه داد: «جا دارد در اینجا یادی کنم از سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی و این پیروزی بزرگ را به همه مظلومان تبریک می‌گویم».

وی تصریح کرد: «هدف نهایی مبارزه علیه فرهنگ و تمدن منحط غرب است و به فضل الهی، پیروزی نهایی، پیروزی بر فرهنگ و تمدن منحط غرب خواهد بود».

گفتنی است در مراسم مذکور بیانیه دانشگاهیان دانشگاه لرستان و بسیج دانشجویی در حمایت قاطع از عملیات توفان الاقصی و مقاومت بی‌نظیر ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی، قرائت شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۶
۹۶۶ بازدید