اخبار

دانشگاه لرستان پس از دانشگاه تهران، بیشترین مشارکت در طرح تعالی منش استادی

۱۴۰۲/۰۷/۱۵

با پیگیری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، این دانشگاه با حضور 12 نواستاد، پس از دانشگاه تهران، بیشترین میزان مشارکت در طرح «تعالی منش استادی» را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، نخستین دوره طرح «تعالی منش استادی؛ در مسیر فرزانگی»، به منظور تحقق مأموریت‌های سند دانشگاه اسلامی، با حضور اساتید نو استخدام دانشگاه‌های کشور از جمله حضور چشمگیر اساتید نواستخدام دانشگاه لرستان در مشهد مقدس برگزار شد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌منظور تحقق مأموریت‌های سند دانشگاه اسلامی و ارتقای مهارت‌های شاگردپروری اعضای هیئت علمی نوورود اقدام به اجرای اولین دوره آموزشی طرح تعالی منش استادی با عنوان «در مسیر فرزانگی» به مدت شش روز (10 تا 15 مهر) در مشهد مقدس نمود.

در این دوره، مهارت‌هایی از جمله فنون نوین تدریس، راهبری کلاس درس، اخلاق علمی و معلمی، رویت‌پذیری علمی، روش‌های ارزشیابی، مهارت‌های کار گروهی و نیز آشنایی با مقررات مرتبط با اعضای هیئت علمی در یک فضای تعاملی و مشارکتی به شرکت‌کنندگان ارائه شد.

همچنین به منظور انتقال تجربه سلسله نشست‌هایی با حضور اساتید مجرب کشور برگزار شد.

گفتنی است با پیگیری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، این دانشگاه با حضور ۱۲ نواستاد پس از دانشگاه تهران بیشترین میزان مشارکت در طرح منش استادی را به خود اختصاص داد.

آیین پایانی طرح تعالی منش استادی در حرم مطهر رضوی، با عهد و میثاق نواستادان با حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۸
۸۳۱ بازدید