اخبار

ساختمان مدرسه شهدای روستای برآفتاب غزال پلدختر با حضور فرمانده سپاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان افتتاح شد

۱۴۰۲/۰۷/۰۶

همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان (سردار مرتضی کشکولی)، رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان (دکتر علی نظری)، جمعی از دانش‌آموزان و معلمان، ساختمان جدید مدرسه شهدای روستای برآفتاب غزال شهرستان پلدختر که قبلاً به‌صورت کانکس بود با مشارکت خیرین سازمان بسیج اساتید استان لرستان، بنیاد برکت، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت‌ابوالفضل (ع) استان لرستان و اداره کل نوسازی مدارس این استان، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، آیین افتتاح در روز پنجشنبه، 6 مهرماه سال جاری برگزار شد.

همچنین هدایای آموزشی، فرهنگی از قبیل بسته‌های نوشت‌افزار، در این آیین، به دانش‌آموزان اهداء شد.

سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان و دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان در سخنانی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند و آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها تبریک گفتند.

در این سخنان، اشاره شد که دانش‌آموزان و دانشجویان از جمله سرمایه‌های کشور برای آینده‌سازی مملکت با جهت‌گیری تمدن‌ْسازی نوین اسلامی هستند.

در آیین افتتاح، دکتر علی نظری و سایر مسئولان و مدیران شرکت‌کننده با دانش‌آموزان و برخی خانواده‌های آن‌ها گفت‌وگو کردند.

در آیین مذکور، دکتر محسن رشیدی، مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان و سرهنگ ویسکرمی، معاون سازمان بسیج اساتید استان لرستان نیز حضور داشتتند.

گفتنی است زین پس، دانش‌آموزان به‌جای رفتن به کانکس با فضای محدود برای تحصیل از این مدرسه جدید استفاده می‌کنند که در راستای توجه هرچه بیشتر به مناطق‌کمتربرخوردار و ارتقای زیرساخت‌های آموزشی این مناطق ساخته شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۰
۹۰۱ بازدید