اخبار

نشست شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان با مسئولان این دانشگاه برگزار شد

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

همزمان با نخستین روزهای آغاز سال تحصیلی جدید، نشست شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان با مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز سه‌شنبه، 4 مهرماه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد دانشجویان عضو شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، هر کدام، دیدگاه‌های خود را درباره مشکلات و مطالبات صنفی دانشجویان به‌ویژه مسائل صنفی سراهای دانشجویی این دانشگاه با دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی این دانشگاه در میان گذاشتند.

همچنین در این نشست، مهندس شاکرمی، مدیر امور عمرانی دانشگاه لرستان نیز حضور داشت و در بخش‌های مربوط به حوزه کاری عمرانی، پاسخ برخی پرسش‌ها و مطالبات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان را ارائه کرد.

دکتر علی نظری، دکتر سعید محمدزاده و دکتر مهدی شاهین نیز بر متداوم بودن ارتباط و تعامل با شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان که نمایندگان انتخابی دانشجویان این دانشگاه هستند تأکید کردند.

یوسف عباسی، مدیر حراست دانشگاه لرستان نیز در این نشست حضور داشت و درباره برخی مطالبات صنفی دانشجویان که تحقق کامل آن‌ها مستلزم همکاری و همیاری حراست نیز است توضیحات لازم را ارائه کرد.

پس از آن‌که اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، نقطه‌نظرات و مطالبات صنفی دانشجویان را مطرح کردند دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در سخنانی، فرارسیدن سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را به دانشجویان تبریک گفت.

دکتر نظری توضیح داد همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان آن است که دانشجویان دانشگاه لرستان از خدمات ارائه شده آموزشی، پژوهشی و رفاهی رضایت داشته باشند که البته دانشجویان نیز بایستی مشارکت بیشتری برای کمک به ارتقای شاخص‌های صنفی و رفاهی دانشجویی، داشته باشند.

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان نیز در سخنانی این نکته را مثبت و سازنده ارزیابی کرد که نشست‌های شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان با مسئولان دانشگاه به‌صورت منظم و پیوسته برگزار شده و می‌شوند.

وی گزارشی از مهم‌ترین فعالیت‌های معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان این دانشگاه ارائه کرد.

دکتر شاهین روی این نکته تأکید کرد که حوزه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، همواره آماده شنیدن پیشنهادات و راهکارهای قابل اجرا در چارچوب قوانین و مقررات ابلاغی وزارت علوم است.

اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان که در این نشست حضور داشتند عبارتند از: رهام لک (دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان)، فاطمه فلاح (نماینده سراهای دانشجویی کمالوند)، رضا زارعی؛ نماینده سرای دانشجویی ولیعصر (عج)، نگین شاکرمی (نماینده سرای دانشجوی فاطمیه)، آرش بهنود (نماینده دانشکده علوم پایه) و علی جمالی (نماینده دانشکده‌های فنی و مهندسی و دامپزشکی).

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۲۱:۳۶
۸۵۸ بازدید