اخبار

غبارروبی مزار شهدای گمنام توسط دانشگاهیان دانشگاه لرستان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

دانشگاهیان دانشگاه لرستان، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در محل مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان حضور یافتند و مزار سه شهید سرافراز گمنام را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این برنامه معنوی، روز سه‌شنبه، 4 مهرماه سال جاری با برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، برگزار شد.

دانشگاهیان دانشگاه لرستان با قرائت فاتحه و گذاشتن شاخه‌های گل بر روی مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، بار دیگر بر بیعت با آرمان‌های شهیدان والامقام، تأکید کردند.

همچنین، دانشگاهیان دانشگاه لرستان بر پیروی کامل از راه امامت و ولایت، تأکید کردند.

آن‌ها یاد و خاطره شهیدان والامقام به‌ویژه شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در بخشی از این برنامه معنوی، دکتر محمدی‌ضرورن، مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان که خود از جانبازان دفاع مقدس است خاطراتی از دوران دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام بیان کرد.

در بخش دیگری از این برنامه، حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان درباره اهمیت فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت، سخنانی را برای شرکت‌کنندگان در برنامه، بیان کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلی تصریح کرد آسایش، امنیت و اقتدار ایران مرهون جانفشانی‌ شهداست و همیشه باید قدردان شهیدان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم ایشان باشیم.

گفتنی است در بخشی از این برنامه، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان اقدام به پخش مارش نظامی معروف دوران دفاع مقدس کرد که برای حاضران، فضای ذهنی خاطره‌انگیزی ایجاد کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۵
۶۳۲ بازدید