اخبار

آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه لرستان با حضور هیئت رئیسه این دانشگاه در مزار شهدا/ اهدای گل به اساتید و دانشجویان

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام مبارک ربیع‌الاول، رئیس و معاونان دانشگاه لرستان و هیئت همراه، در مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان حضور یافتند و با رفتن به کلاس‌های درس دانشگاه لرستان به اساتید و دانشجویان، شاخه‌های گل اهداء کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این برنامه که صبح روز دوشنبه، 3 مهرماه (نخستین روز آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها) برگزار شد دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و هیئت همراه، ابتدا در محل مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان حضور یافتند و با قرائت فاتحه و دعا و شاخه‌های گل، به مقام شامخ شهیدان افراز میهن اسلامی، احترام گذاشتند تا اولین گام برای آغاز سال تحصیلی جدید، بیعت با شهدای والامقام باشد.

در این برنامه که با برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، تهیه و اجرا شد پس از احترام به مقام شامخ شهدا، رئیس و معاونان دانشگاه لرستان و هیئت همراه ایشان، راهی کلاس‌های درس دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان شدند و با حضور در کلاس درس به اساتید و دانشجویان، شاخه‌های گل، هدیه دادند.

همچنین، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و معاونان وی با برخی والدین دانشجویان که همراه آن‌ها در دانشگاه لرستان حضور یافته بودند گفت‌وگو کردند و به دانشجویان نوورود و خانواده‌های آن‌ها، خیر مقدم گفتند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این برنامه، در گفت‌وگو با اساتید، دانشجویان و خانواده‌های دانشجویان، برای آن‌ها سال تحصیلی سرشار از موفقیت‌های علمی آرزو کرد و تصریح کرد هرچه بیشتر باید کوشید اقتدار علمی ایران اسلامی، تقویت شود و نقش اساتید و دانشجویان در این راه، بسیار اثرگذار است.

دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه نیز در گفت‌وگو با دانشجویان به‌ویژه دانشجویان نوورود، ضمن عرض خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به آن‌ها، برخی مهم‌ترین نکات و راهنمایی‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان را تشریح کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز با اساتید، دانشجویان و خانواده‌های دانشجویان گفت‌وگو کرد و آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را به ایشان، تبریک گفت.

پس از این برنامه، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و هیئت همراه راهی ساختمان مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان شدند و از بخش‌های مختلف مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

در این برنامه، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و سایر مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، گزارشی از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برای سال تحصیلی جدید، ارائه کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۳
۲۰۴۸ بازدید