اخبار

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۷/۰۲

دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس را با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌ها‌ی آن‌ها و معلمان این دبیرستان، برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این مراسم، روز شنبه، اول مهرماه سال جاری در محوطه دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان برگزار شد.

مدیریت دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان را که 260 دانش‌آموز دارد دکتر زیبا زمانی‌فرد، عهده‌دار است.

در مراسم مذکور، دکتر زمانی‌فرد، مدیر دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان در سخنانی، فرارسیدن سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت را به دانش‌آموزان، خانواده‌های آن‌ها و معلمان، تبریک گفت.

وی در بخش دیگری از گفته‌هایش، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و خطاب به دانش‌آموزان دختر، توضیح داد که استقلال، ثبات، امنیت و آرامش ایران اسلامی، مرهون جانفشانی‌های شهدای والامقام است.

دکتر زمانی‌فرد تصریح کرد همواره بایستی یاد و خاطره شهیدان سرافراز را پاس داشت و ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را به نسل‌های جدید به‌ویژه نسل دانش‌آموز و دانشجو، منتقل کرد.

مدیر دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان در بخش دیگری از سخنانش، ویژگی‌های آموزشی و تحصیلی دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان و مقررات این دبیرستان را برای دانش‌آموزان نوورود، تشریح و تبیین کرد.

در بخش دیگری از مراسم، پیریایی، نماینده دبیران دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان (دبیر درس دین و زندگی) که از رزمندگان دوران دفاع مقدس است درباره هفته دفاع مقدس و فرهنگ جهاد، ایثار، مقاومت و شهادت برای دانش‌آموزان، سخنرانی کرد.

همچنین، وی، درباره جنگ نرم دشمن و استفاده دشمن از فضای مجازی برای آسیب‌زدن به ارزش‌ها و باورهای دینی مردم، سخنانی را برای دانش‌آموزان بیان کرد.

پیریایی درباره ضرورت تقویت فرهنگ اسلامی، ایرانی احترام به والدین و معلمان و گسترش ارتباط و تعاملات بین والدین و مدرسه، توضیحاتی را مطرح کرد.

در بخش دیگری از این برنامه‌ مناسبتی، صادقی، دبیر درس عربی و از جانبازان دوران دفاع مقدس، فرارسیدن سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را به دانش‌آموزان تبریک گفت و درباره مفهوم «تربیت دینی»، سخنان آموزنده‌ای را بر زبان جاری کرد.

صادقی برای دانش‌آموزان آرزو و دعا کرد سالی سرشاراز امید، نشاط و موفقیت تحصیلی، داشته باشند؛ چرا که دانش‌آموزان سرمایه‌های آینده‌ساز ایران اسلامی هستند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۵
۹۳۶ بازدید