اخبار

گرامیداشت هفته دولت/ تشریح برخی مهم‌ترین اقدامات و عملکرد معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در مدت دو سال گذشته (دولت سیزدهم)

۱۴۰۲/۰۶/۰۵

تشریح برخی مهم‌ترین اقدامات و عملکرد معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در مدت دو سال گذشته (دولت سیزدهم)

1_ احیای خوابگاه ریحانه:

این خوابگاه در سال 1373 در سه طبقه با ظرفیت 230 نفر در دانشکده کشاورزی مورد بهره برداری قرار گرفت. با توجه به قدمت 30 ساله این بنا و فرسودگی تاسیسات نیاز به تعمیرات اساسی داشت که در دولت سیزدهم اقدام به احیا و بازسازی خوابگاه مذکور شد و در حال حاضر این خوابگاه محل سکونت دانشجویان بین الملل است.

2- رنگ آمیزی و نصب توری خوابگاه­های فاطمه الزهرا (س) و زینب (س) در مجتمع خوابگاهی سایت مرکزی:

الف) خوابگاه فاطمه الزهرا(س):

این خوابگاه در سال 1394 با ظرفیت 244 نفر در سایت مرکزی دانشگاه به بهره ­برداری رسید و هم اکنون محل اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی دختر است.

جهت رفاه حال دانشجویان اقدام به نصب توری و رنگ ­آمیزی شد.

ب) خوابگاه حضرت زینب (س):

این خوابگاه در سال 1382 با ظرفیت 360 نفر در سایت مرکزی دانشگاه به بهره ­برداری رسید و هم اکنون محل اسکان دانشجویان کارشناسی دختر است.

جهت رفاه حال دانشجویان اقدام به نصب توری و رنگ ­آمیزی شد.

3- تعمیر اساسی موتورخانه و سرویس ­های بهداشتی مجتمع خوابگاهی فاطمیه:

این خوابگاه در سال 1368 در سه بلوک با ظرفیت 390 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

با توجه به قدمت 34 ساله این بنا و فرسودگی تاسیسات نیاز به تعمیرات اساسی داشت که در دولت سیزدهم اقدام به احیا و بازسازی موتورخانه و سرویس ­های بهداشتی خوابگاه مذکور شد و در حال حاضر این خوابگاه محل دانشجویان دختر مقطع کارشناسی است.

4- فنس کشی اطراف محوطه مجتمع خوابگاهی سایت مرکزی:

به منظور رفاه حال دانشجویان و مستقل نمودن فضای این خوابگاه از سایر بخش­ های دانشگاه در دولت سیزدهم اقدام به فنس کشی اطراف این مجتمع شد.

5- احداث زمین ساحلی در سایت مرکزی دانشگاه لرستان:

با توجه به کمبود سرانه فضای ورزشی در دانشگاه لرستان اقدام به احداث زمین ساحلی شد که در دولت سیزدهم در اردیبهشت ماه 1402 زمینی به ابعاد 32*42 متر مربع جهت انجام انواع ورزش­ های ساحلی

به بهره ­برداری رسید.

6- احداث سردخانه با دمای زیر صفر در سلف سرویس مرکزی:

با توجه به کمبود فضای سردخانه در سلف غذاخوری دانشگاه، در دولت سیزدهم اقدام به احداث سردخانه زیر صفر در سایت مرکزی شد که سردخانه ­ای با ظرفیت 10 تن جهت نگهداری مواد غذایی در سال 1402 به بهره برداری رسید.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۶/۰۵ - ۱۱:۳۷
۷۳۴ بازدید