اخبار

نشست مجمع کانون‌های بازنشستگی استان لرستان به میزبانی کانون بازنشستگان دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

نشست دوره‌ای مجمع کانون‌های بازنشستگی استان لرستان به میزبانی کانون بازنشستگان دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، اول مردادماه سال جاری با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، رئیس مجمع کانون‌های بازنشستگی استان لرستان (امیری)، صادق نیکدل، مدیر صندوق بازنشستگی استان لرستان و رؤسای کانون‌های بازنشستگی دستگاه‌ها و ادارات استان لرستان برگزار شد.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست، بازنشستگان را سرمایه‌های انسانی جامعه و کشور و تکریم بازنشستگان را یکی از موضوعات بسیار مهم دانست.

رئیس دانشگاه لرستان توصیه کرد کانون‌های بازنشستگان ادارات استان تجربیات خود را در قالب‌های مدون و ثبت‌‌شده به نسل‌های جدید منتقل کنند.

در این نشست، نیکدل، مدیر صندوق بازنشستگی استان لرستان، طرح جدید بیمه تکمیل درمان بازنشستگان و کمک هزینه ازدواج فرزندان بازنشستگان را تببین و تشریح کرد.

امیری، رئیس مجمع کانون‌های بازنشستگی استان لرستان، ضمن آنکه برخی مشکلات معیشتی بازنشستگان را توضیح داد مطالبه کرد نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، پیگیری لازم برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان را انجام بدهند.

در این نشست، درباره برگزاری جشنواره‌های بازنشستگان استان لرستان بحث و تبادل نظر شد؛ همچنین درباره پیگیری‌ها برای احداث خانه امید در خرم‌آباد گفت‌وگو شد.

جمالی از کانون بازنشستگان دانشگاه لرستان در این نشست پیشنهاد داد دبیرخانه مجمع تشکیل شود و ارتباطات مجمع کانون‌های بازنشستگی استان لرستان با رسانه‌ها گسترش یابد تا فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و خبری مجمع، گسترش یابد.

سراجی نیز از کانون بازنشستگان دانشگاه لرستان توصیه کرد از تجربیات بازنشستگان در برگزاری جشنواره‌ها، بهره‌گیری شود.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۲
۱۴۸۴ بازدید