اخبار

برگزاری نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به ریاست دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز چهارشنبه، 28 تیرماه در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و پیشنهادات برنامه‌های آینده را مطرح کرد.

از جمله این برنامه‌ها تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان نوورود دانشگاه لرستان برای مهرماه سال جاری است.

برنامه های مناسبتی ماه محرم، برگزاری نشست‌های پاسخ به شبهات و پرسش‌های عفاف و حجاب، مسابقات فرهنگی، ورزشی، شب‌های شعر، برنامه‌های قرآنی، دینی، مذهبی، نشست های مشاوره ای و ... از دیگر برنامه‌هایی است که در این نشست مطرح شد.

اعضای عضو شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از جمله نمایندگان تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه و مدیران مراکز اقماری وابسته به دانشگاه لرستان نیز هر کدام پیشنهادات فرهنگی و اجتماعی خود را متناسب با مناسبت‌های روز همچون فرارسیدن ایام محرم، ارائه کردند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست درباره این موضوع صحبت کرد که ساز و کارهای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برای شناسایی و حمایت از استعدادها و توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان تقویت شود و ارتقاء یابد.

رئیس دانشگاه لرستان خواستار شد گروه‌های آموزشی و دانشکده‌های دانشگاه لرستان در موضوعات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، مشارکت بیشتری داشته باشند.

دکتر علی نظری درباره این نکته توضیح داد که تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی دانشگاه لرستان بایستی فعالیت‌های خود را با رویکرد دانشجومحوری در فعالیت‌ها و مناسبت‌های دینی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گسترش دهند.

رئیس دانشگاه خواهان مشارکت فعال دانشگاهیان دانشگاه لرستان در فعالیت‌های مربوط به سوگواری ایام محرم شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۸
۹۹۹ بازدید