اخبار

عضو هیئت علمی و یاور علمی دانشگاه لرستان به‌خاطر داشتن چهار فرزند (جوانی جمعیت) تجلیل شدند

۱۴۰۲/۰۴/۲۵

همزمان با هفته عفاف و حجاب با رویکرد خانواده‌محوری، تقویت نهاد خانواده و فرزندآوری، از دکتر اسداله حسینی‌چگنی، عضو هیئت علمی گیاهپزشکی دانشگاه لرستان، علی اصفهانی، یاور علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان و همسران آن‌ها به‌خاطر داشتن چهار فرزند تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این تجلیل که بخشی از برنامه‌های متنوع گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در دانشگاه لرستان بود روز یکشنبه،‌25 تیرماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و دکتر میثاق حیدری، مشاور امور بانوان دانشگاه لرستان و دبیر امور بانوان و خانواده دانشگاه‌های منطقه پنج کشور در سالن شهید شکوهی دانشگاه لرستان صورت گرفت.

در فراخوان‌های برنامه‌های گوناگون هفته عفاف و حجاب از بانوان دانشگاه لرستان خواسته شد همراه با فرزندان خویش در این برنامه‌ها شرکت کنند تا رویکرد خانواده‌محوری، تقویت شود.

فرزند‌آوری و تقویت نهاد خانواده از جمله موضوعات مهم در راستای جوانی جمعیت است.

برنامه‌های گوناگون هفته عفاف و حجاب تحت عنوان جواهرانه با برنامه‌ریزی و همکاری مشترک مدیریت امور بانوان و خانواده دانشگاه لرستان، معاونت خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و هیئت آل‌یاسین این دانشگاه در روز یکشنبه 25 تیرماه برگزار شدند که این برنامه‌ها در طول این هفته نیز تداوم دارند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان و دکتر شهرام رهنما، مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان نیز در اکثر برنامه‌های روز یکشنبه 25 تیرماه حضور داشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۳
۲۶۹۵ بازدید