اخبار

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از پروژه در حال ساخت تقاطع غیرهم سطح ورودی دانشگاه لرستان بازدید کرد

۱۴۰۲/۰۴/۲۵

سمانه حسن‌پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان از پروژه در حال ساخت تقاطع غیرهم سطح ورودی دانشگاه لرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز یکشنبه، 25 تیرماه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان، رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری)، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان (دکتر سعید محمدزاده)، مدیر امور عمرانی دانشگاه لرستان (مهندس شاکرمی) و هیئت همراه از پروژه در حال ساخت تقاطع غیرهم سطح ورودی سایت مرکزی دانشگاه لرستان واقع در منطقه کمالوند شهرستان خرم آباد بازدید کردند.

این بازدید از بخش های مختلف این پروژه عمرانی و زیرساختی صورت گرفت.

گزارش اقدامات انجام شده در این پروژه خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان ارائه شد.

حسن پور با نیروها و پیمانکار این پروژه درباره میزان پیشرفت کار، گفت وگو کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان این پروژه را از جمله پروژه های مهمی دانست که در سفر ریاست جمهوری (دولت سیزدهم) نیز به آن توجه و اعتباراتی برای اتمام ساخت آن به عنوان پروژه نیمه تمام، تصویب شده است.

گفتنی است چند هفته پیش نیز دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان و خبرنگاران استان از مراحل ساخت این پروژه بازدید کردند.

کلنگ ساخت این پروژه در سال 97 بر زمین زده شد و تاکنون بیش از 20 میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

اهمیت پروژه از آن جایی است که بهره‌برداری از آن باعث می‌شود مسافت شهر خرم‌آباد تا سایت مرکزی دانشگاه لرستان از نظر تردد خودرویی، بیش از هفت کیلومتر کاهش یابد.

همچنین علاوه بر دانشگاهیان دانشگاه لرستان، دانشگاه‌های پیام نور، علوم پزشکی و اهالی منطقه کهریز نیز از مزایای این پروژه منتفع می‌شوند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۳
۲۵۳۲ بازدید