اخبار

برگزاری کوهپیمایی دانشگاهی 18 کیلومتری به مقصد دریاچه گهر توسط گروه کوهنوردی شهدای دانشگاه لرستان

۱۴۰۲/۰۴/۲۵

گروه کوهنوردی شهدای دانشگاه لرستان کوه‌پیمایی دانشگاهی 18 کیلومتری به مقصد دریاچه گهر استان لرستان را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در ادامه فعالیت‌های ورزشی دانشگاهی، گروه کوهنوردی شهدای دانشگاه لرستان در تاریخ 22 تیرماه 1402 این کوهپیمایی با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی،کارکنان (یاوران علمی) و دانشجویان دانشگاه لرستان به سمت دریاچه گهر (نگین اشترانکوه) صورت گرفت.

در همین رابطه، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان به خبرنگار ما گفت: «به تاسی از بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند تاسف می‌خورم که چرا جوان‌ها و حتی غیر جوان ها از این نعمت الهی(کوهنوردی ) استفاده نمی‌کنند، هدف معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان نیز ایجاد روحیه نشاط و همدلی بین دانشگاهیان است».

دکتر شاهین افزود: «بنابر این اعتقاد داریم که باید این ورزش در دانشگاه و در بین دانشگاهیان تقویت شود. معاونت دانشجویی از دانشگاهیان تقاضا دارد که در اینگونه برنامه‌های کوه پیمایی ،کوهنوردی و طبیعت گردی شرکت نمایند، تا با یاری خداوند این هدف با انگیزه‌ی بیشتری دنبال شود».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار داشت: «در اینگونه برنامه‌ها که می‌تواند ایجاد فرهنگ ایرانی اسلامی را در قشر دانشگاهیان بیشتر تقویت کند امیدواریم که روزی دانشگاهیان این دانشگاه پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را در قله‌های مختلف جهان به اهتزاز درآورند».

دکتر مهدی شاهین گفت: «در پایان جا دارد از سرپرست محترم انجمن کوهنوردی شهدای دانشگاه لرستان، آقای طرحانی و همکارانی که در این کوه‌پیمایی ما را یاری نمودند تشکر نماییم».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۶
۲۲۱۶ بازدید