اخبار

نشست برنامه‌ریزی مشارکت دانشگاهیان استان لرستان در اربعین برگزار شد

۱۴۰۲/۰۴/۲۴

نشست برنامه‌ریزی برای حضور و مشارکت بیشتر، کیفی‌تر و اثرگذارتر دانشگاهیان استان لرستان در راهپیمایی و پیاده‌روی باشکوه اربعین با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان به میزبانی حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز شنبه، 24 تیرماه سال جاری در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد رؤسا و مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در راستای مشارکت هرچه بیشتر و اثرگذارتر جامعه دانشگاهی استان لرستان در راهپیمایی باشکوه و بین‌المللی اربعین بیان کردند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست از اعضاء خواست کارها براساس برنامه‌ریزی دقیق و منسجم پیش برود و تلاش شود حضور و مشارکت دانشگاهیان استان لرستان به ویژه نسل جوان دانشجو در برنامه‌های گوناگون و متنوع اربعین، گسترش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان نیز در این نشست در سخنانی رویداد باشکوه و معنوی اربعین را یک رویداد بزرگ بین‌المللی دانست که از پنج قاره عالم، عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در آن مشارکت و حضور فعال دارند.

در این نشست، محسن کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان نیز حضور داشت و دیدگاه‌های خود را در راستای تقویت انسجام و هماهنگی برای حضور حداکثری در رویداد باشکوه راهپیمایی و پیاده‌روی اربعین بیان کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۶
۵۸۶ بازدید