اخبار

برگزاری نشست معاون فرهنگی دانشگاه لرستان و مدیر بنیاد مهدویت استان لرستان با هدف برنامه‌‌ریزی برنامه‌های دانشگاهی مهدویت

۱۴۰۲/۰۴/۲۱

نشست مشترک معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و مدیر بنیاد مهدویت استان لرستان با هدف برنامه‌‌ریزی برای برگزاری و تقویت برنامه‌های دانشگاهی و دانشجومحور مهدویت همچون جشنواره ملی دانشجویی انتظار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز چهارشنبه، 21 تیرماه در اتاق کار دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد مدیر بنیاد مهدویت استان لرستان (حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد چراغی)، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان (دکتر محمد حیاتی) و معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان (حجت الاسلام و المسلمین فاضلی) بر گسترش همکاری ها و انجام اقدامات مشترک برای تقویت فرهنگ مهدویت در محیط های دانشگاهی دانشجویی، تأکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی و دکتر حیاتی در این نشست در سخنانی، موضوع مهدویت و فرهنگ مهدویت را یک موضوع بین‌المللی دارای اهمیت بالا دانستند.

دکتر حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در این نشست از آمادگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برای برگزاری جشنواره ملی دانشجویی انتظار با همکاری بنیاد مهدویت استان لرستان، خبر داد.

در این نشست درباره این موضوع گفت‌وگو شد که استان لرستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی برای تولید محتواهای فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای در راستای فرهنگ مهدویت دارد که بایستی با همکاری دو طرف، بیش از پیش از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

مدیر بنیاد مهدویت استان لرستان نیز در این نشست اعلام کرد بنیاد آمادگی دارد فعالیت‌ها و همکاری‌های مشترک مرتبط با تقویت و ترویج فرهنگ مهدویت را با دانشگاه لرستان گسترش دهد.

تقویت سه‌شنبه‌های مهدویت در دانشگاه لرستان با محوریت افزایش مشارکت دانشجویان در برنامه‌های مهدویت از موضوعات مطرح شده در این نشست مشترک بود.

انقلاب اسلامی و مهدویت، بیانیه گام دوم و مهدویت، تمدن سازی نوین اسلامی و مهدویت، انقلاب اسلامی و مهدویت و شاخص‌های حکومت مهدوی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد و درباره آن‌ها تبادل نظر صورت گرفت تا برپایه این موضوعات برنامه‌های مشترک مذهبی، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد دانشجومحوری در دانشگاه لرستان، تقویت شود.

همچنین، بنیاد مهدویت استان لرستان و دانشگاه لرستان، توافق کردند همکاری‌های دوجانبه علمی، فرهنگی، اجتماعی با موضوع مهدویت را گسترش دهند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۲
۵۲۳ بازدید