اخبار

پروژه ساخت سرای دانشجویی مرکز آموزش عالی پلدختر با حضور معاون دانشجویی دانشگاه لرستان کلید خورد

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه از محل ساخت سرای دانشجویی مرکز آموزش عالی پلدختر که با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود بازدید کردند و پروژه ساخت این سرا کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز دوشنبه، 19 تیرماه سال این بازدید صورت گرفت و دکتر مهدی شاهین با سرمایه‌گذار بخش خصوصی در محل ساخت سرای دانشجویی مرکز آموزش عالی پلدختر، گفت‌وگو کرد.

در این بازدید، دکتر حمید میرهاشمی، رئیس مرکز آموزش عالی پلدختر نیز حضور داشت و گفت‌وگوها با سرمایه‌گذار بخش خصوصی صورت گرفت.

در همین رابطه، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان به خبرنگار ما توضیح داد: «ساخت سرای دانشجویی از جمله اولویت‌های کاری برای رفع کمبودهای موجود است».

دکتر شاهین، تشریح کرد: «نبود سرای دانشجویی کافی از جمله مشکلات مرکز آموزش عالی پلدختر است که تلاش کرده‌ایم با مشارکت بخش خصوصی این مشکل رفع شود».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار داشت: «آنچه سرمایه‌گذار بخش خصوصی به ما وعده داده است این است که سرای دانشجویی تا مهرماه سال جاری ساخته شود».

وی افزود: «ساخت سرای دانشجویی مرکز آموزش عالی پلدختر یک زیرساخت‌سازی مهم است و این سرا حدود 400 نفر ظرفیت خواهد داشت».

دکتر مهدی شاهین تشریح کرد: «سرای دانشجویی که قرار است ساخته بشود مجهز به امکانات مختلف همچون سالن‌های کتابخانه نیز خواهد بود».

گفتنی است علاوه بر بازدید از زمین و محل ساخت سرای دانشجویی مرکز آموزش عالی پلدختر، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه از بخش‌های مختلف مرکز آموزش عالی پلدختر نیز بازدید کردند.

610


۱۴۰۲/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۸
۸۴۳ بازدید