اخبار

نشست‌های اقتصاد خلاق و کسب و کارهای نوپدید با حضور معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی کشور در دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۴/۱۸

نشست‌های گفت‌وگومحور و آموزشی مختلف با محوریت اقتصاد دانش‌بنیان، اقتصاد خلاق، فناورهای نو و کسب و کارهای نوپدید با همکاری معاونت علمی، فناوری و پژوهشی بسیج دانشجویی استان لرستان و دانشگاه لرستان (حوزه ریاست و معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه) با حضور حسین عمادالدین، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست‌های گفت‌وگومحور در روز یکشنبه، 18 تیرماه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان و سالن شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شدند.

در این نشست‌ها، دکتر پدرام، مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان لرستان نیز حضور داشت و درباره ضرورت اقتصاد دانش‌بنیان و نهادینه‌شدن آن به‌ویژه براساس ظرفیت‌های استان لرستان تأکید کرد.

در این نشست‌ها مباحث متنوعی همچون اقتصاد دانش‌بنیان، هوش مصنوعی، اقتصاد خلاق، خلاقیت و کارآفرینی در اقتصاد آینده، دانشگاه و اقتصاد، دانشگاه و جامعه، دانشگاه و نیازهای بازار کار، کسب و کارهای استارتاپی، شرکت‌های دانش‌بنیان و نقش آن‌ها در پیشرفت استانی و ملی، الگوی پیشرفت ایرانی، اسلامی و الزامات آن، مفهوم پیشرفت در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران، اقتصاد قوی و دانش‌بنیان و نقش آن در تمدن‌سازی نوین اسلامی، فرهنگ و هنر معناگرای ایرانی،‌اسلامی و تبدیل شدن کالاهای فرهنگی ایرانی اسلامی به تولید انبوه اقتصاد‌ی و ... مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

علاوه بر حسین عمادالدین، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور که مهمان ویژه این نشست‌های گفت‌وگومحور، آموزشی و تبیینی بود عباس صفایی‌مهر و فاطمه اقبالی نیز از جمله مهمانان دعوت شده از تهران بودند که در سخنان و گفتارهای خود درباره آینده و اقتصاد خلاق، سخن گفتند.

همچنین تبیین درباره فناورهای نو و کسب و کارهای نوپدید از دیگر مباحثی بود که توسط این دو مهمان، بیان شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۲۱:۲۰
۶۱۲ بازدید