اخبار

مشاور امور بانوان دانشگاه لرستان دبیر امور زنان و خانواده دانشگاه‌های منطقه پنج کشور شد

۱۴۰۲/۰۴/۱۵

مشاور امور بانوان دانشگاه لرستان به‌عنوان دبیر امور زنان و خانواده دانشگاه‌های منطقه پنج کشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، میثاق حیدری، مشاور امور بانوان دانشگاه لرستان با حکم فخرالسادات نصیری، مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور زنان و خانواده، به‌عنوان دبیر امور زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه پنج کشور منصوب شد.

این نخستین تقسیم‌بندی منطقه‌ای در حوزه کاری امور بانوان دانشگاه‌های وزارت علوم در دولت سیزدهم است که برای تخصصی‌شدن نظام مسائل و بهبود راهکارها و هم‌افزایی بومی، منطقه‌ای، اجرا شده است.

در همین رابطه،‌ میثاق حیدری، مشاور امور بانوان دانشگاه لرستان به خبرنگار ما گفت: «دانشگاه لرستان، به‌زودی، میزبان مشاوران و مدیران امور زنان و خانواده دانشگاه‌های منطقه پنج کشور خواهد بود».

گفتنی است براساس اطلاع‌رسانی مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشست مشاوران امور زنان و خانواده در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور دکتر زلفی‌گل، وزیر علوم و دکتر انسیه خزغلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در تاریخ دوشنبه 26 تیرماه سال جاری از ساعت 8 تا 16 در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

براساس تقسیم‌بندی وزارت علوم، نظام آموزش عالی استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان به‌عنوان منطقه پنج کشور تعریف شده است.

6789


۱۴۰۲/۰۴/۱۵ - ۲۱:۳۷
۱۷۲۲ بازدید