اخبار

پیام تسلیت مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین طاهری

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

حجت‌‌السلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان با صدور پیامی، درگذشت روحانی مجاهد و انقلابی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدشکراله طاهری را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام تسلیت مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم پرهیزکار، استاد اخلاق، مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین سید شکرالله طاهری رضوان‌الله‌علیه را به حوزه‌‌های علمیه‌ و به شاگردان و دوستان و ارادتمندان آن مرحوم و ویژه‌تر به خانواده‌ی عزیز ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

پیشینه‌ی انقلابی و حضور پیوسته در عرصه‌های دوران دفاع مقدس و عمری تبلیغ مخلصانه و نیز رفتار پدرانه و مهربانانه با شاگردان و مردم از ویزگی‌های ارزنده ایشان بود.

در آموزه‌های اسلام ناب آمده است که درگذشت عالم دینی مایه‌ رخنه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام می‌شود که هیچ چیز فرو پوشاننده آن نخواهد بود.

این توصیف در حق همه عالمان ربانی و مخلص و جهادگر در راه اسلام و انقلاب پایدار است و وفات مرحوم سید عزیز با اخلاق مثال‌زدنی از این دست رخنه‌هاست.

پروردگار عالم، روح مرحوم را با صالحان محشور فرماید و به خانواده مکرم ایشان صبر و اجر ببخشاید.


۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۱
۳۶۷ بازدید