اخبار

دانشگاه لرستان بیشترین مشارکت را در برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان پیشرفت استان لرستان داشته است

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

دانشگاه لرستان در نشست قرارگاه استانی شهید فخری‌زاده، به‌عنوان دانشگاهی معرفی شد که بیشترین همکاری و مشارکت را در برگزاری اردوهای استانی دانشجویی راهیان پیشرفت داشته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر پویان پدرام، مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان لرستان در نشست قرارگاه شهید فخری‌زاده (اردوهای راهیان‌پیشرفت) استان لرستان که روز سه‌شنبه، 13 تیرماه با حضور رؤسا و نمایندگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان به‌میزبانی حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد در سخنانی دانشگاه لرستان را در سطح دانشگاه‌های استان به عنوان دانشگاهی که بیشترین همکاری و مشارکت را در برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان‌پیشرفت داشته است معرفی کرد.

در این نشست دکتر پویان پدرام، مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان لرستان، یک گزارش از کلیت فعالیت‌های مرتبط با اردوهای دانشجویی راهیان پیشرفت استان لرستان ارائه کرد.

وی از تیم مدیریتی دانشگاه لرستان به‌ویژه دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان (رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان) و دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه به‌خاطر بیشترین همکاری و همراهی برای برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان‌ پیشرفت، سپاس‌گزاری و قدردانی کرد.

در این نشست، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان خواستار شد نشست‌های قرارگاه شهید فخری‌زاده (اردوهای راهیان پیشرفت) دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان به‌صورت منظم‌تر و در فواصل معین تشکیل شوند و فعالیت‌های مرتبط با اردوهای راهیان پیشرفت، به صورت منسجم‌تر و نظام‌مندتر تداوم یابند.

دکتر نظری توضیح داد دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان همچون دانشکده منابع طبیعی این دانشگاه توانسته‌اند علاوه بر اردوهای درون‌استانی، اردوهای دانشجویی راهیان پیشرفت برون‌استانی را نیز برگزار کنند.

در این نشست، اعضاء روی این موضوع تأکید کردند که امیدآفرینی از اهداف مهم اردوهای دانشجویی راهیان پیشرفت است و اهمیت دارد که دانشجویان با دستاوردها و موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران، هرچه بیشتر و عینی‌تر، آشنا شوند.

همچنین در این نشست درباره فعالیت‌های امیدآفرین دانش‌بنیان، گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۶
۸۵۱ بازدید