اخبار

پیام تسلیت رئیس دانشگاه لرستان در پی درگذشت روحانی مجاهد و انقلابی، حجت‌الاسلام و المسلمین طاهری

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، با صدور پیامی، درگذشت روحانی مجاهد، مردمی و اندیشمند فرزانه انقلابی، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدشکراله طاهری را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس دانشگاه لرستان به این شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت روحانی مجاهد و اندیشمند فرزانه، «حضرت حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سید شکرالله طاهری» (ره)، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

زنده‌یاد طاهری، عمر شریف خویش را در راه خدمت به اهداف و آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله وحدت حوزه و دانشگاه سپری کرد و همواره شخصیتی پرهیزگار، خستگی‌ناپذیر و مردم‌دار در مسیر تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و تمدن‌سازی نوین اسلامی بود.

این مجاهد خستگی‌ناپذیر و اندیشمند وارسته، شاگردان فرهیخته‌ای را نیز در راه خدمت به اسلام و اهل بیت علیهم‌اسلام تربیت کرد و بی‌شک آموزه‌های اخلاقی و دینی ایشان و خصوصیات شخصیتی این عالم بزرگوار، به‌عنوان یک میراث ماندگار، نسل به نسل، روایت و منتقل خواهد شد.

درگذشت این عالم ولایت‌مدار، مجاهد و مردمی را به عموم مردم شریف استان لرستان به‌ویژه حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان استان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن سید جلیل‌القدر، مغفرت و رحمت واسعه الهی و بیت شریف ایشان و بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

2610000


۱۴۰۲/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۳
۶۳۷ بازدید