اخبار

بازدید معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی این دانشگاه

۱۴۰۲/۰۴/۰۷

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان بازدید و با مدیر و کارشناسان این مرکز گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز چهارشنبه، 7 تیرماه، راهی ساختمان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان شد و از بخش‌های مختلف مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان بازدید کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در نشستی که در این مرکز برگزار شد از مدیر و کارشناسان مرکز خواست دیدگاه‌ها و راهکارهای خود را برای ارتقای فعالیت‌های مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان بیان کنند.

دکتر فضل‌اله میردریکوند، مدیر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان در این نشست، گزارشی از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده توسط مرکز ارائه کرد.

همچنین نیروها و کارشناسان این مرکز، پیشنهاد‌ها و راهکارهای خود را ارائه کردند.

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان خواستار شد علاوه بر تداوم این‌گونه نشست‌های گفت‌وگومحور، واحد‌ها و حوزه‌های کاری، پیشنهادات و راهکارهای خویش را نیز علاوه بر ارائه به‌صورت شفاهی، به صورت مکتوب ارسال کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان توضیح داد کارکرد مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه در رابطه با پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بسیار مهم است و خوشبختانه رویکرد وزارت علوم هم تأکید بر پیشگیری است.

گفتنی است مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان زیرنظر معاونت دانشجویی این دانشگاه فعالیت می کند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۹
۵۴۹ بازدید