اخبار

اعضاء و دبیر جدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان معارفه شدند

۱۴۰۲/۰۴/۰۵

نشست معارفه اعضاء و دبیر جدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان با حضور دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز دوشنبه، 5 تیرماه در اتاق محل کار معاون دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان انتخاب اعضای جدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان که براساس رأی دانشجویان انتخاب شدند را به آن‌ها تبریک گفت.

دکتر شاهین از دبیر و اعضای پیشین شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان به خاطر اقدامات و فعالیت‌های انجام شده، قدردانی کرد.

دکتر شاهین از دانشجویان حاضر در نشست خواست نظرات، انتقادات، توصیه‌ها و پینشهادات خود را مطرح کنند تا برمنبای همفکری و خردجمعی، راهکارهای سازنده برای پیشبرد اهداف دانشگاه، تقویت شوند و ارتقاء یابند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از دانشجویان خواست مشارکت خود را در راستای کاستن از نقص‌ها و کمبودها، افزایش دهند.

دکتر مهدی شاهین بر این نکته تصریح کرد که دانشجویان همواره باید در چارچوب قانون، مطالبه‌گر باشند و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان یک شورای فعال و پویاست.

وی تأکید کرد همواره از ایده‌های نو و خلاق دانشجویان که قابلیت اجرا داشته باشند برای ارتقای کیفیت امورات دانشگاه استفاده می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان وجود دانشجویان را یک سرمایه بسیار ارزشمند برای کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

در این نشست، پیمان شمسی، دبیر پیشین شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، گزارشی از برخی مهم‌ترین اقدامات انجام شده دوره قبل شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان ارائه کرد.

شمسی، توضیح داد با پیگیری‌های شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان و تأکیدات و اقدامات تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان در حال حاضر مشکل حاد جدی ندارند و بسیاری از کمبودهای این سراها در مدت یک سال گذشته، رفع شد.

وی اصلاح منوی تغذیه دانشجویان دانشگاه لرستان را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و تصریح کرد منوی تغذیه دانشجویی دانشگاه لرستان از قوی‌ترین‌ها در سطح دانشگاه‌های کشور است.

سطح وام‌های دانشجویان افزایش یافت که از سخنان شمسی بود و بحث ارتقای سیستم نقلیه دانشجویان دانشگاه لرستان نیز از دیگر مباحثی بود که دبیر پیشین شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان به آن اشاره کرد.

شمسی توضیح داد زمان استفاده از کتابخانه دانشگاه لرستان برای دانشجویان این دانشگاه افزایش یافت.

دبیر پیشین شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان از افزایش حجم اینترنت دانشگاه برای دانشجویان خبر داد که انجام شده است.

گفتنی است رهام لک به عنوان دبیر جدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان در این نشست معارفه شد.

مدت فعالیت شورای صنفی جدید دانشجویان دانشگاه لرستان یک سال است و بعد از یک سال، دوباره انتخابات برگزار می‌شود.

اسامی اعضای جدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان که با رأی دانشجویان دانشکده‌های این دانشگاه انتخاب شده‌اند به این شرح است:

_ حوزه انتخابیه دانشکده های مدیریت و اقتصاد و ادبیات و علوم انسانی؛ رهام لک.

_ حوزه انتخابیه دانشکده‌های علوم پایه و شیمی؛ آرش بهنود.

_ حوزه انتخابیه دانشکده‌های فنی و مهندسی و دامپزشکی؛ علی جمالی.

_ حوزه انتخابیه دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی؛ امیرحسین شاهوردی.

_ حوزه انتخابیه مجتمع سراهای دانشجویی سایت مرکزی دانشگاه لرستان؛ فاطمه فلاح.

_ حوزه انتخابیه سراهای دانشجویی ولیعصر (عج)؛ رضا زارعی.

_ حوزه انتخابیه سراهای دانشجویی فاطمیه؛ نگین شاکرمی.

_ دبیر شورا: رهام لک.

دکتر زارعی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان و ماسوری، رئیس اداره سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان نیز در نشست معارفه اعضای جدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان و دبیر جدید این شورا، حضور داشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۵
۹۹۶ بازدید