اخبار

نشست رئیس دانشگاه لرستان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۴/۰۱

نشست رئیس دانشگاه لرستان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با موضوع دانشنامه دفاع مقدس لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، عصر روز چهارشنبه، 31 خردادماه در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

اعضای حاضر در این نشست که از جمله دانشگاهیان دانشگاه‌های استان لرستان بودند درباره اقدامات مختلف انجام‌شده برای تهیه کامل و جامع دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان، گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و سرهنگ پاسدار محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان بر گسترش همکاری‌های دوجانبه در راستای تقویت و ترویج هرچه بیشتر و اثرگذارتر فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت تأکید کردند.

رئیس دانشگاه لرستان، تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان را از جمله اقدامات مهم برای ماندگاری مدون و نظام‌مند یاد و خاطره شهدای سرافراز استان لرستان دانست.

همچنین، دکتر علی نوری، مدیر مرکز لرستان‌شناسی در این نشست حضور داشت و اقدامات انجام شده از سوی این مرکز در راستای دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان را تشریح کرد.

دکتر محمدباقر دولتشاهی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان نیز در این نشست حضور داشت و مباحث مرتبط با اقدامات و زیرساخت‌های نرم‌افزاری رایانه‌ای مرتبط با دانشنامه دفاع مقدس را مطرح کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۵:۴۲
۸۲۹ بازدید