اخبار

تجلیل از دانشجویان برتر مسابقه برنامه‌نویسی انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر دانشگاه لرستان

۱۴۰۲/۰۳/۲۹

دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دکتر محمدباقر دولتشاهی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان از دانشجویان برتر مسابقه برنامه‌نویسی کامپیوتر انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه لرستان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز دوشنبه، 29 خردادماه، در حوزه ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، این تجلیل صورت گرفت.

دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در این نشست، از این نکته گفت که از جمله اولویت‌های مهم کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حمایت از فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی است.

دکتر حیاتی توضیح داد که اگرچه محدودیت‌های مالی وجود دارد ولی حداکثر کوشش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، ایجاد یا ارتقای زیرساخت‌های فعالیت‌های کانون‌ها و انجمن‌های دانشجویی دانشگاه بوده است.

وی توضیح داد تلاش حوزه کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان آن است که یک سیستم نرم‌افزاری برای ارتباط پایدار با خانواده‌های دانشجویان ایجاد شود.

دکتر محمدباقر دولتشاهی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان نیز در این نشست در سخنانی، تجلیل و حمایت از دانشجویان برتر مسابقات گوناگون را از رویکردهای کاری مدیریت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان دانست.

وی خطاب به دانشجویان گفت رویکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، همواره حمایت از انجمن‌های علمی دانشجویی بوده است.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان تصریح کرد بایستی از ظرفیت و توانمندی انجمن‌های علمی دانشجویی بیش از پیش، استفاده شود.

گفتنی است در این نشست، دانشجویان نیز دیدگاه‌های خود را درباره موضوعات مختلف مرتبط با فعالیت های انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر، بیان کردند.

لوح های تقدیر که به دانشجویان برتر مسابقه برنامه نویسی انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر اهداء شد به امضای دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دکتر محمدباقر دولتشاهی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه رسیده است.

اسامی دانشجویانی که تقدیر شدند:

محمدامین عادلی، امیرحسین مظاهری، سیداحمد میری، محسن حبیب‌الهی، محمدمهدی خاکی.

سیدامیرحسین طاهری، دبیر انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه لرستان است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۲
۸۷۳ بازدید