اخبار

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان با تأکید بر حمایت از تألیف و چاپ کتاب

۱۴۰۲/۰۳/۲۸

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان با تأکید بر حمایت از تألیف، چاپ و نشر کتاب و برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مشترک، منعقد و مبادله شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست انعقاد این تفاهم‌نامه، صبح روز یکشنبه، 28 خردادماه با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر مسعود صادقی، رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان، دکتر مهرداد امیری، رئیس اداره چاپ و نشر دانشگاه لرستان و کلانتری، معاون بنیاد نخبگان استان، برگزار شد.

دو طرف براساس این نشست و تفاهم‌نامه، دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان توافق کردند از تألیف، چاپ و نشر کتاب‌های نخبگان، حمایت کنند.

دو طرف توافق کردند نمایشگاه مشترک برای حمایت از دستاوردهای نخبگان استان لرستان برپا کنند و با همکاری مشترک از نخبگان و استعدادهای برتر دانشگاهی حمایت بیشتری شود.

تبادلات اطلاعات و داده بین دو طرف با هدف حمایت هرچه بیشتر و اثرگذارتر از نخبگان، از دیگر موضوعات نشست و تفاهم‌نامه دوجانبه بود.

مشارکت دو طرف در تولید آثار چندرسانه‌ای، همکاری دوجانبه برای تهیه کتاب‌های الکترونیکی، همکاری مشترک برای ایجاد انجمن تخصصی نویسندگان و برگزاری مسابقات کتابخوانی نخبگان از دیگر محورهای مهم تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان است.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر مسعود صادقی، رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان، نخبگان را سرمایه‌های انسانی ارزشمند و اثرگذار کشور دانستند که نیاز است با گسترش و ارتقای فعالیت‌های بین‌بخشی محلی، منطقه‌ای و ملی، به‌صورت نظام‌مند و پایدار از حمایت‌های هرچه کیفی‌تر، بهره‌مند شوند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۳
۶۱۳ بازدید