اخبار

تأسیس کانون ایثارگر از مصوبات نشست مدیران امور شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان گفت: «اقدام برای تأسیس کانون ایثارگر به عنوان یک بازوی مشورتی دانشجویی از جمله مهم‌ترین مصوبات نشست اخیر مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور بود».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر محمدی‌ضرون، مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما تشریح کرد: «بیست و نهمین نشست مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از 23 تا 25 خردادماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد».

وی توضیح داد: «در این نشست، دکتر ارژنگ، معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر تقی‌زاده، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم و دکتر نعیمی، مسئول مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان وزارت علوم حضور داشتند».

دکتر محمدی‌ضرون اظهار داشت: «در نشست اخیر، راهکارهای تقویت و ترویج هرچه اثرگذارتر فرهنگ ایثار و شهادت در سطح دانشگاه‌های کشور مورد گفت‌وگو قرار گرفت».

مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان بیان کرد: «ارتقای راهکارهای خدمات‌دهی بهتر به دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از دیگر مباحث این نشست بود».

وی افزود: «رویکردها این است که دانشجویان شاهد و ایثارگر، علاوه بر مباحث دینی، فرهنگی و اجتماعی در جنبه‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی هم بتوانند الگو و سرآمد باشند».

دکتر محمدی‌ضرون گفت:‌«تقویت و گسترش فعالیت‌های علمی، فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور از مباحث مهم مطرح شده در نشست اخیر بود».

مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان ادامه داد: «در نشست مذکور، مدیران امور شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و تجربیات کاری خویش را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۳/۲۷ - ۲۱:۵۲
۵۶۸ بازدید