اخبار

نشست برنامه‌ریزی امتحانات دانشجویان و تمهیدات گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران (روز بسیج اساتید) برگزار شد

۱۴۰۲/۰۳/۲۴

نشست رؤسای دانشکده‌های دانشگاه لرستان و مدیران گروه‌های آموزشی این دانشگاه با دو دستور کار برنامه‌ریزی تمهیدات برگزای امتحانات پایان‌ترم دانشجویان دانشگاه لرستان و اقدامات برای برگزاری هرچه بهتر و کیفی‌تر آیین گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران (روز بسیج اساتید) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز چهارشنبه، 24 خردادماه سال جاری در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، بر تقویت برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها برای برگزاری باکیفیت امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه لرستان و برگزاری هرچه باشکوه آیین بزرگداشت روز بسیج اساتید تأکید کرد.

وی در این نشست بر این نکته تصریح کرد که نیاز است فرهنگ بسیج و برنامه‌های مهم بسیج علاوه بر انعکاس داخلی، بازتاب بین‌المللی هم داشته باشند و این مهم با مشارکت اساتید متخصص زبان‌های خارجی برای فعالیت اثرگذار متناسب با نهضت ترجمه از درون به بیرون، محقق می‌شود.

دکتر نظری در بخش دیگری از سخنانش، پیشاپیش، یاد و خاطره سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد همواره اساتید بتوانند در مسیر یک استاد تراز انقلاب اسلامی که نمونه‌اش شهید چمران است حرکت کنند و گام بردارند.

در بخش دیگری از این نشست، رؤسای دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان و مدیران گروه‌های آموزشی این دانشگاه، درباره راهکارهای برگزاری کیفی آیین روز بسیج اساتید از یک سو و از سوی دیگر، پیشنهادات و راهکارها برای برگزاری هرچه دقیق و کیفی‌تر امتحانات پایان‌ترم دانشجویان دانشگاه لرستان ارائه کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۳/۲۴ - ۲۰:۵۰
۸۶۸ بازدید