اخبار

رئیس دانشگاه لرستان در نشست بصیرتی ارتش: دشمن با جنگ شناختی به‌دنبال تغییر و تضعیف اعتقادات دینی جامعه است

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان در نشست بصیرتی تیپ 184 شهید فتح‌الهی ارتش (خرم‌آباد) گفت: «دشمن با جنگ شناختی به‌صورت نامحسوس به‌دنبال تغییر و تضعیف باورها و اعتقادات دینی جامعه است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر نظری در این نشست که روز چهارشنبه، 17 خردادماه به میزبانی تیپ 184 شهید فتح‌الهی خرم‌آباد برگزار شد تشریح کرد: «مبنای شناخت صحیح برای انسان، مبانی و آموزه‌های قرآن کریم است».

وی، اظهار داشت: «شناخت صحیح و افزایش بصیرت، باعث تشخیص دقیق دوست از دشمن می‌شود».

رئیس دانشگاه لرستان توضیح داد: «دشمن در جنگ شناختی، ساختمان شناخت و معرفت انسان را مورد هدف قرار می‌دهد تا انسان از مسیر صحیح و اصلی، خارج و منحرف شود».

دکتر علی نظری افزود: «روش‌های دشمن در جنگ شناختی از نوع مرموز و نامحسوس هستند».

دکتر نظری، بیان کرد: «تلاش دشمن در جنگ شناختی آن است که افکار عمومی جامعه را تحت هدایت خودش قرار دهد».

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان تبیین کرد: «در جنگ شناختی، دشمن برنامه‌ریزی کرده است تا باورهای دینی، ملی مردم از بین بروند و نهاد خانواده تضعیف شود».

دکتر علی نظری ادامه داد: «در جنگ شناختی نباید فقط دفاع کرد بلکه بایستی ابتکار عمل را به‌دست گرفت».

دکتر نظری تصریح کرد: «دشمن در جنگ شناختی به‌دنبال این است که در سطح افکار عمومی، علت همه کمبودها و نارسایی‌ها را علل داخلی کشور جلوه بدهد به‌گونه‌ای که دشمن هیچ‌گونه نقشی ندارد! در حالی که واقعیت موضوع آن است که دشمن با دشمنی‌اش علت بسیاری از مشکلات است».

رئیس دانشگاه لرستان تشریح کرد: «در جنگ شناختی، دشمن به‌دنبال آن است که نظام جمهوری اسلامی را به‌عنوان یک نظام ناکارآمد نشان بدهد».

دکتر علی نظری تأکید کرد: «پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه باعث ناکامی دشمن در جنگ شناختی می‌شود».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۲۰:۴۶
۶۰۴ بازدید